וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה וקלינטון על מקיין: לא מבין בכלכלה

1.4.2008 / 23:04

המועמדים הדמוקרטים הניחו לרגע את חילוקי הדעות בצד, וחברו יחדיו כדי לתקוף את יריבם ג'ון מקיין בנושא הכלכלה האמריקאית

המועמדים הדמוקרטים הילרי קלינטון וברק אובמה לקחו היום (שלישי) פסק זמן מהחלפת המהלומות ההדדיות והפנו את מאמציהם לתקיפת המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין. השניים, השוהים בימים אלו בפנסילבניה לקראת הפריימריז שיתקיימו ב-22 באפריל, התמקדו הפעם בכלכלה והאשימו את מקיין בהעדפת העשירים ובקיפוח משפחות המעמד הבינוני והפועלים.

בהופעות נפרדות, אך תוך שימוש ברטוריקה דומה, אמרו קלינטון ואובמה כי מקיין חסר נסיון ומביע חוסר ביטחון כשמדובר בנושאים כלכליים. שני הדמוקרטים אמרו כי מקיין שואב את השקפותיו הכלכליות ומושפע מהנשיא ג'ורג' בוש ומסגן הנשיא דיק צ'ייני.

"ג'ון מקיין מודה כי אינו מבין בכלכלה – ולמרבה הצער הוא מוכיח זאת בקמפיין", אמרה קלינטון במהלך נאום בפני איגוד העובדים המקצועי AFL-CIO. "אחרי שבע שנים הרסניות של בוש וצ'ייני, הצורך בשינוי דחוף מאי פעם. אך ג'ון מקיין מציע עוד מאותו הדבר", הוסיפה הסנטורית.

אובמה אמר כי כל מה שמציע מקיין הן "ארבע שנים של אותה מדיניות בה דגל בוש, מדיניות שהביאה אותנו למצב הרעוע בו אנו נמצאים היום". עוד ציין אובמה כי תמיכתו של מקיין להמשיך בהקלות המס, צעד שיעזור לדברי אובמה רק לעשירים, כמו גם תמיכתו בהסכמי הסחר - אינם מציעים שום הגנה לפועלים האמריקאים. "תגובתו למשבר הדיור היא לעמוד בצד ולצפות כיצד מיליוני אמריקאים מאבדים את ביתם", הוסיף אובמה.

ג'ון מקיין אמר כי יציע בקרוב תוכנית סיוע לבעלי הבתים המתקשים לשלם את המשכנתא על רקע התייקרות התשלומים החודשיים. "התקפותיה של הסנטורית קלינטון על ג'ון מקיין הן ניסיון נואש להסיט את תשומת הלב מהפילוג בתוך המחנה הדמוקרטי", אמר דובר הוועדה הלאומית הרפובליקנית אלכס קוננט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully