וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוש עטרי הובאה למנוחות

ענת קם

2.4.2008 / 10:28

השדרנית והשחקנית הלכה לעולמה בביתה בת"א. טוני פיין: "איבדנו את הקריינית מספר 1 במדינת ישראל"

השחקנית ושדרנית הרדיו שוש עטרי תובא היום (רביעי) למנוחות בשעה 15:30 בבית העלמין ירקון. שוש עטרי הלכה אמש לעולמה בגיל 58 לאחר שלקתה בהתקף לב בביתה שבתל אביב. צוות מגן אדום שהגיע למקום קבע את מותה. לפני מספר שנים עברה עטרי ניתוח להשתלת כליה לאחר שלקתה במחלת כליות ממנה החלימה.

עטרי נולדה ב-1950 וגדלה בשכונת שעריים ברחובות, היא בת למשפחה בת שבע נפשות ואחיותיה הן השחקנית יונה עטרי והזמרת גלי עטרי.

כחיילת שירתה עטרי בגלי צה"ל. בשנות השבעים הצטרפה כמגישה ל"קול ישראל" והיתה מכוכבות רשת ג', שם עבדה כמגישה במשך 20 שנים. במשך שנים היא הגישה את שעשועון הידע "פיצוחים" בטלוויזיה החינוכית. בשנים האחרונות היא אף הגישה תכנית מדי בוקר ברדיו "לב המדינה" 91FM.

עטרי שיחקה לאחרונה בתיאטרון באר שבע בהצגה "יש לי כנרת" ובתפקיד אשתו של ישראל (פולי) פוליאקוב, שהלך לעולמו באוקטובר השנה, בסדרת הדרמה "הכל דבש". בשנת 2004 פרסמה ספר פרי עטה, "סודות ושקרים".

בעיקר אהבת המוזיקה

טוני פיין שערך את תכניתה של עטרי "חדש חדיש ומחודש" אמר היום: "זה הפסד גדול לרדיו ולטלוויזיה בישראל, היא הייתה אישה מעולה שיודעת את המקצוע בצורה הטובה ביותר. אתמול בערב ראיתי אותה בהופעה לראשונה מזה הרבה זמן, היד המכוונת גרמה לנו להיפגש יום לפני שזה קרה. היא שדרנית שבחרתי באמצע שנות השבעים שתהיה קבועה לצדי. היכולת שלה לדבר ולתקשר באנגלית הייתה בלתי רגילה. אשה מאוד פקחית ומהירת למידה, בזכותה 'חדש חדיש ומחודש' הפכה לתכנית הדגל של רשות השידור. בעיניי איבדנו את הקריינית מספר 1 במדינת ישראל, היא הייתה משהו מיוחד ושונה לחלוטין מכל אחד אחר.

מנהל מחלקת הבידור בקול ישראל מנחם גרנית אמר: "שוש הייתה הכוכבת הראשונה של הרדיו ושדרנית הפופ הראשונה בארץ. היא הייתה שדרנית שיותר מכל, אפיינה אותה אהבת המוזיקה. לא משנה אם היא היא קמה על צד שמאל, תמיד הייתה מקצוענית ומלאת שמחת חיים. הייתה חיית רדיו עם התמצאות גדולה במוזיקה".

טכנאי "קול ישראל", צביקה בשבקין, סיפר ברשת ג': "היא היתה אמא כזאת, אחותי הגדולה. היתה אל שוש הערצה עיוורת ואנשים עלו לרגל אליה לאולפן. אני זכיתי להיות עם האישה הנפלאה הזאת ואני מרכין ראש. אחרי שהיא חזרה לרשת ג', בשנים האחרונות, היה לה קצת קשה. היא הרגישה שזה לא זה. נורא היה חשוב לה שנחבק אותה שנגיד לה שאנחנו אוהבים אותה".

עדכון ראשון: 22:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully