וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נכנסים לטרנס

סער גיט

3.4.2008 / 16:45

למרות ההפסד לברצלונה, סער גיט יודע שטרנס מוריס הוא השחקן הכי טוב באירופה. האם הוא יוביל את מכבי לפיינל פור? אנחנו חושבים שכן

בעוד מכבי ת"א חורקת שיניים כדי להגיע לעוד גמר גביע אירופה יוקרתי, והאוהדים מפנטזים על טיסה לפיינל - פור , עולה לה השאלה המתבקשת: בזכות מי באמת אנחנו שם? מיהו השחקן שהביא את מכבי רגע לפני הגשמת החלום?

התשובה ברורה וחד משמעית, וקוראים לה טרנס מוריס. נכון, גם הלפרין ושארפ תרמו לא פחות, אבל נראה שהשנה אין באמת שחקן במכבי שמשתווה ליכולותיו של מוריס. אין במכבי שחקן קר-רוח כמוהו, כזה שמסוגל לתפקד תחת כל סוג של לחץ. אין עוד שחקן שיכול לשחק מושלם בהגנה ובהתקפה ועוד להישאר צנוע. אין עוד שחקן העונה במכבי שיודע לעשות פשוט הכל, ולא לאכזב לאורך עונה שלמה.

עם נתונים פצצתיים, יכולת מופלאה, יד זהב ואישיות כובשת , הוא מצליח גם לכבוש את תואר השחקן הטוב באירופה. מכל אלו, רק דבר אחד בטוח: מכבי תצטרך להוציא הרבה כסף מהכיס כדי להשאיר אותו כאן גם בשנה הבאה. והוא שווה כל שקל.

חושבים כמונו שטרנס מוריס ענק? ואולי אתם בכלל בעד ניקולה וויצ'יץ הענק? שבוע לפני המשחק החשוב של העונה, בואו להטביע: טרנס מוריס - חם או סתם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully