וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מפחדים

נורית רוט

1.4.2008 / 14:32

מעריב מגיב לתביעת הדיבה של שרה נתניהו: "ביבי הותיר את 'המלחמה' בכלי התקשורת בידי רעייתו"

"מטרת התביעה שהגישה שרה נתניהו נובעת משיקולים זרים, במטרה להציב 'תמרור אזהרה' לעיתון ולמנוע פרסום תחקיר שבני הזוג נתניהו סברו שנערך במעריב אודות התנהגותם", כך טוען מעריב בכתב ההגנה שהגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב, לתביעת הדיבה של נתניהו.

לפני כחודש וחצי תבעה שרה נתניהו ממעריב מיליון שקל בגין לשון הרע. בתביעה טענה נתניהו, באמצעות משרד עו"ד וינרוט, כי העיתון פירסם בדצמבר האחרון שתי כתבות דיבה נגדה.

באשר לכתבה שכותרתה "החנייה הפרטית של שרה נתניהו", נטען כי מתקבל הרושם כי נתניהו ביקשה לעצמה מקום חנייה על חשבון החניות העומדות לרשות הציבור, בעוד שהבקשה נבעה משיקולים של השב"כ. באותו היום פורסמה כתבה נוספת שכותרתה "הזיכרון הקצר של נתניהו מכה שנית", בה צוטט בנימין נתניהו כמי שאומר כי בזמן כהונתו כראש ממשלה הסתיימה שביתת הסטודנטים בתוך כמה ימים, בעוד שלטענת שרה נתניהו, בעלה לא אמר את הדברים.

לטענת העיתון, המיוצג על ידי עוה"ד צביקה בר נתן ורקפת פלד ממשרד מ. זליגמן ועוה"ד עמית דולב, הגשת התביעה בגין הפרסום על החניה תמוהה, "שעה שמדובר בתובעת הידועה בהעדר שם טוב, ואשר שמה הולך לפניה בציבור הישראלי כמי שמפגינה אדנות ומרות כלפי הסובבים אותה וכאישה תובענית הדואגת בעיקר לעצמה, לצרכיה ולרווחתה האישית".

העיתון טוען כי ח"כ בנימין נתניהו (ביבי) בחר שלא להתייצב כתובע בתביעה נגד העיתון, והותיר את ביצוע "המלחמה" בכלי התקשורת בידי רעייתו. באשר לפרסום על הזיכרון הקצר של נתניהו, טוען העיתון כי התביעה שהגישה שרה "נועדה לאפשר לח"כ נתניהו, להציג את טענותיו באמצעות רעייתו תוך שהוא משמש "נוכח נפקד" בתובענה ונמנע מעימות חזיתי וישיר עם העיתון". עוד טוען העיתון כי פרסום זה משקף נאמנה את התנהגותו החוזרת ונשנית של נתניהו, אשר במהלך שנות פעילותו הציבורית "שב וכשל בהצגת עובדות אשר לא היה להן כל ביסוס בעולם המציאות".

עוד טוען העיתון כי הן שרה והן בנימין נתניהו אינם נהנים משם טוב ולכן לא היתה פגיעה בשמם הטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully