וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר נגזרו על אחיה של חנית קיקוס

נתיב נחמני

1.4.2008 / 14:00

אבי קיקוס, אחיה של חנית שנאנסה ונרצחה ב-1993, הורשע באונס קטינה. בנוסף נגזרו עליו שנתיים מאסר על תנאי וקנס של 15 אלף ש"ח

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (שלישי) ארבע שנות מאסר בפועל על אבי קיקוס, שהורשע באונס קטינה. מגזר דינו עולה כי בשנת 2005 הכיר קיקוס את המתלוננת, קטינה בת 16, ונפגש עמה מספר פעמים. בפגישתם השלישית נסעו השניים לים אך משהגיעו לחוף ביקשה ממנו הנערה שיחזירה לביתה. קיקוס ניסה לנשקה, אך היא התנגד ואז אנס אותה, תוך שהיא נאבקת בו בכל כוחה.

במהלך המשפט העידה אמו כי מאז נודע להם על חטיפת אחותו חנית, חש בנה אשמה קשה מכיוון שלא סיפר להוריו על שיחת הטלפון שקיבל מחברתה של חנית שבה סיפרה לו שחנית לא הגיעה למקום המפגש בו קבעו. לטענת האם, רבים במשפחה הפנו כלפיו אצבע מאשימה וכתוצאה מכך הוא הידרדר לסמים.

"אונס הוא מעשה נפשע, בזוי ודוחה הנותן פורקן ליצריו של הפוגע תוך השפלת קורבנו ורמיסת כבודו עד תום", כתבו השופטים בגזר הדין. "אין ספק כי נסיבות חייו של הנאשם הן חריגות וקשות, אך על אף שהתרשמנו מתובנותיו ורצונו להשתקם, הימנעות מהטלת עונש מאסר משמעה חוסר התחשבות מוחלט באינטרס הציבורי וההרתעתי", קבעו השופטים. בנוסף לעונש המאסר בפועל גזרו השופטים על קיקוס שנתיים מאסר על תנאי ופיצוי בסך 15 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully