וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מקיין מוביל למלחמה של מאה שנים בעירק"

1.4.2008 / 3:39

אובמה תקף את עמדותיו של יריבו בנוגע למלחמה בעירק. "למקיין, כמו לבוש, אין יכולת אמיתית להצביע על הצלחה אפשרית בעירק"

המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארצות הברית ברק אובמה תקף אמש את יריבו הסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין בנושא המלחמה בעירק. לדברי אובמה, "למקיין, כמו לנשיא ארה"ב ג'ורג' בוש, אין יכולת אמיתית להצביע על הצלחה אפשרית במלחמה בעירק, דבר שעלול להביא למצב בו החיילים האמריקאים ישארו במדינה למשך עשורים רבים בעתיד". אובמה הוסיף, כי מקיין יוביל את ארה"ב ל"מלחמה של מאה שנים בעירק".

מקיין שלא נשאר חייב ואמר בתגובה: "אובמה אומר שאני מציג תמונה פונדמנטליסטית של ההיסטוריה ושל הדרך בה צריך להגן על הביטחון הלאומי של ארה"ב, אך דבריו חושפים למעשה את חוסר נסיונו הביטחוני".

בתוך כך, ביום שבת זכה אובמה לזריקת עידוד נוספת כשהסנטור רוברט קייסי הודיע בשבת על תמיכה בו. זאת, לקראת הפריימריז המכריעים בפנסילבניה בהם יתמודד מול יריבתו הילרי קלינטון על ראשות המפלגה. במסיבת עיתונאים בפיטסבורג אמר קייסי כי "בשעה זו של משבר ברחבי עולם ושל פילוג בבית, ברק אובמה הוא היחיד שיכול להוביל אותנו, לרפא את האומה ולבנות אותה מחדש". קייסי, שמייצג את פנסילבניה בסנאט, נחשב כמוביל דעת קהל בקרב תומכי המפלגה הדמוקרטית במדינה. קודם להצהרתו הלילה, ניסו הן מקורביו של אובמה והן מקורביה של קלינטון לשכנע אותו לתמוך במועמדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully