וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ לברק: "אתה פתטי ומנותק"

ספי קרופסקי

31.3.2008 / 21:59

סיעת העבודה התכנסה לישיבה מיוחדת במהלכה התפתח ויכוח חריף בו הטיח עמיר פרץ ביו"ר המפלגה ברק: "אתה רוצה להיות ראש ממשלה, אבל אין לך אג'נדה"

במהלך ישיבת סיעת העבודה אתמול בערב (שני) התגלע ויכוח סוער בין יו"ר המפלגה אהוד ברק לבין קודמו בתפקיד ח"כ עמיר פרץ. השניים אף ירדו לפסים אישיים כאשר פרץ הטיח בברק: "יש לך אובססיה להיות ראש ממשלה, אבל אין לך אג'נדה. אתה נשמע פתטי, מנותק". ברק מצידו לא נשאר חייב וענה לפרץ כי "אני נחוש להחזיר את המפלגה להוביל את המדינה, איתך או בלעדיך"

קודם לכן אמר ברק לחברי מפלגתו כי "עלינו להיערך לבחירות". הישיבה שהתקיימה הערב עסקה ב"קווים האדומים" של הסיעה בקואליציה, ונערכה על רקע אמירותיו של יו"ר המפלגה אהוד ברק להורים שכולים אמש בלשכתו בתל אביב. דוד איינהורן, אחד ההורים השכולים שהשתתפו בפגישה, סיפר כי ברק אמר להם ש"אולמרט צריך ללכת הביתה בשל המסקנות הקשות של דו"ח וינוגרד", וכי פרישתו מהממשלה "קרובה ממה שחושבים". ואולם מקורבי ברק הסתייגו מדברים אלו ואמרו כי "הציטוטים אינם מדוייקים, ודבריו הוצאו מהקשרם". עם זאת, הם הדגישו כי אין בכוונתם להתעמת באופן פומבי עם המשפחות השכולות.

על הישיבה העיבה גם אמירתו של השר בנימין (פואד) בן-אליעזר אתמול: בן-אליעזר, מקורבו של ברק, נקלט על ידי מצלמות הטלוויזיה בפתח ישיבת הממשלה כשהוא אומר לשר שלום שמחון: "אם הוא (ברק) רוצה לקום ולהתאבד, שיקום ויתאבד".

פרץ אמר היום בחניכת תחנת מד"א בשדרות כי "לא יכול להיות שהאג'נדה הפוליטית של מפלגת העבודה תיבנה על שבריה של קדימה". הוא הוסיף כי "כל היום אני שומע את מקורבי ברק אומרים שבקדימה יש שבר, ושחבר כנסת כזה במצב רוח או חבר כנסת אחר במצב רוח, אולי נצליח לקחת מזה משהו - ככה לא בונים מפלגה. בונים מפלגה עם ויכוח אמיתי חד וקשה, אבל בסופו יוצאים עם אג'נדה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully