וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלג של הפתח נטל אחריות לנסיון הפיגוע

יהושע בריינר וניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

31.3.2008 / 20:47

פלסטיני ניסה לדקור ממתינים בטרמפיאדה בצומת שילה. אחד מתושבי האזור ירה בו בנשקו האישי והרגו. "פלוגות המאבק והשיבה": "נמשיך בהתנגדות לישראל"

ניסיון פיגוע בטרמפיאדה סמוך לצומת שילה. פלסטיני כבן 20 נהרג לאחר שניסה לתקוף בסכין שני עוברי אורח ששהו במקום. מחקירה ראשונה של האירוע עולה כי במקום המתינו להסעה שניים מתושבי האזור, בן 15 ובן 30. הפלסטיני התקרב אל השניים, כשהוא שולף סכין, צועק "אללה אכבר" ומסתער עליהם. בשלב זה בן ה-30 שלף את אקדחו האישי וירה בו.

ממד"א נמסר לוואלה! חדשות, כי צוות מד"א קיבל דיווח על אירוע ירי ויצא למקום. כאשר הצוות הגיע, הוא מצא את הפלסטיני הרוג, כשליד גופתו מונחת סכין גדולה. הצוות קבע את מותו של הפלסטיני. שני האזרחים הישראלים לא נפגעו בתקרית. בתחקיר הראשוני שערך צה"ל נקבע כי האזרח שירה במחבל פעל כשורה. על גופתו של הפלסטיני ההרוג התגלתה סכין נוספת.

"פלוגות המאבק והשיבה" נטלו אחריות לנסיון הפיגוע, ומסרו כי "אחד מלוחמי הארגון נהרג במהלך ניסיון לחטוף חייל ישראלי בסמוך להתנחלות שילה". בכרוז שפרסם הארגון - פלג של גדודי חללי אל אקצא, הזרוע הצבאית של פתח - נמסר כי נסיון הפיגוע בוצע בתגובה לחיסולו של בכיר חיזבאללה עימאד מורנייה ובתגובה ל"מעשי הטבח הישראליים המתבצעים ברצועת עזה נגד העם הפלסטיני". הארגון הודיע כי ימשיך בהתנגדותו לישראל.

קודם לכן, בתקרית אחרת סמוך למערת המכפלה בחברון תקף צעיר פלסטיני אישה יהודיה, דחף אותה, העיף את המטפחת מעל ראשה ונמלט. בקול ישראל דווח כי שוטרים שהבחינו במעשה פתחו במרדף אחריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully