וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאם גאלאגר: אם לא פטסי אז לפחות נואל

8.7.2000 / 18:24

יום לאחר הכרזת הפירוד מאשתו פטסי יתאחד ליאם גאלאגר עם אחיו בקונצרט של "אואזיס"

זמר אואזיס, ליאם גאלאגר, יופיע הערב עם אחיו נואל ושאר חברי הלהקה, יום לאחר ההכרזה על פרידתו מאשתו, פטסי קנזיט.

הקונצרט הערב, לפני 40 אלף צופים, יהיה הראשון בו יופיעו שני האחים יחד מאז הפרידה המתוקשרת ביניהם בחודש מאי האחרון. נואל גאלאגר, גיטריסט הלהקה, נטש את סיבוב ההופעות של אואזיס באירופה לאחר עימות עם ליאם על הרגלי השתייה הכבדים שלו. הפרידה לוותה בהשמצות הדדיות ונואל הכריז שלא יופיע יותר עם אחיו, אותו כינה "הקוף הזה", מחוץ לבריטניה, משום שאינו יכול לשהות אתו באותו החדר.

נואל הסכים להתאחד עם הלהקה רק לקונצרט אחד באירלנד והערב תופיע אואזיס בדאבלין. חברי אואזיס שהגיעו לדאבלין אתמול, ניסו להתחמק מהתקשורת והתפזרו בארבעה בתי מלון שונים. הקונצרט הזה מתקיים שבוע לאחר שאואזיס ביטלה את הופעתה בפסטיבל בדנמרק, לאחר ששמונה צופים נמחצו למוות בהופעתה של להקת "פרל ג'אם".

הקונצרט מתקיים יום אחד בלבד לאחר שליאם (27) ואשתו פטסי (32) הכריזו כי נישואיהם נגמרו. הודעה שלא ממש הדהימה אף אחד, ואישרה את השמועות שהיו בנושא בשבועות האחרונים.

"זה נגמר, עבר, הסתיים. זהו זה" אמר ליאם "אולי הייתי צעיר מדי, אבל אני לא חושב שאתחתן שוב. אני מנסה להתמקד במוסיקה שלי ולהיות אבא טוב. עם זאת, אנחנו עדיין מדברים בטלפון". פטסי קנזיט מסרה מצידה כי לא רק שהיא אינה מאוכזבת מהגירושין אלא שהיא אפילו "מרגישה הקלה".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully