וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: "ברק הופך אותנו למפלגה של איש אחד"

ספי קרופסקי ושי מכלוף

31.3.2008 / 14:15

לדברי יו”ר העבודה לשעבר, ”לא יכול להיות שהאג’נדה של מפלגת העבודה תבנה על שברי קדימה”. הערב תקיים סיעת העבודה ישיבה בה יוגדרו הקווים האדומים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

"לא יכול להיות שהאג'נדה הפוליטית של מפלגת העבודה תבנה על שבריה של קדימה". כך אמר היום (שני) יו"ר מפלגת העבודה לשעבר עמיר פרץ בחניכת תחנת מד"א בשדרות. פרץ, שנמנע מלהתייחס באופן ישיר להתבטאויותיהם של יו"ר המפלגה אהוד ברק והשר בנימין בן-אליעזר.

עוד הוסיף פרץ כי "כל היום אני שומע את מקורבי ברק אומרים שבקדימה יש שבר, ושחבר כנסת כזה במצב רוח או חבר כנסת אחר במצב רוח, אולי נצליח לקחת מזה משהו - ככה לא בונים מפלגה. בונים מפלגה עם ויכוח אמיתי חד וקשה, אבל בסופו יוצאים עם אג'נדה מסודרת".

"ברק ניסה להפוך את העבודה למפלגה של איש אחד", המשיך פרץ. "אני התנגדתי לזה בכל תוקף, ואתמול, לראשונה בתולדותיה של המדינה, התערב בית משפט בענייניה של מפלגה וקבע שעליה לקיים בחירות פנימיות למוסדות", הוסיף בהתייחסו לפסיקת בית המשפט המחוזי בתל אביב אתמול, כי על הנהגת המפלגה לקיים בחירות למוסדותיה הפנימיים בתוך חודשיים. בתוך כך, מחרתיים יקיים פרץ כנס פעילים בתל אביב של "המחנה החברתי" שבראשותו הוא עומד.

הערב יקיימו חברי סיעת העבודה ישיבה מיוחדת ובה יוגדרו "הקווים האדומים" של הסיעה בקואליציה. במהלך הישיבה, יציגו חברי הכנסת איתן כבל ושלי יחימוביץ' חוברת ובה ציון של כל ההפרות הקואליציוניות שבוצעו על ידי ממשלת אולמרט. הישיבה, שתתקיים בירושלים ותהיה סגורה לתקשורת, תיערך על רקע אמירותיו של יו"ר המפלגה אהוד ברק להורים שכולים אמש בלשכתו בתל אביב. דוד איינהורן, אחד ההורים השכולים שהשתתפו בפגישה, סיפר כי ברק אמר להם ש"אולמרט צריך ללכת הביתה בשל המסקנות הקשות של דו"ח וינוגרד", וכי פרישתו מהממשלה "קרובה ממה שחושבים".

אירוע נוסף שמטיל עננה על הישיבה הם דבריו של מקורבו של ברק, השר בנימין (פואד) בן-אליעזר בפתח ישיבת הממשלה אתמול. "אם הוא (ברק) רוצה לקום ולהתאבד, שיקום ויתאבד", נקלט בן-אליעזר אומר לשר שלום שמחון על ידי מצלמות הטלוויזיה. "רציתי להביא לו את אייל חומסקי, או אייל ארד, מישהו. אני רוצה להדביק לו עורך דין רציני, שיישב, שיתחילו, אי אפשר". לסיכום אמר בן-אליעזר לשמחון: "בואנה, אנחנו נגמרים".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully