וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - ראשון

יאיר טריבלסקי

5.4.2008 / 13:08

השבוע נפתח באסרטיביות גדולה ורצון להרבה אקשן, אבל טריבלסקי מבקש להיזהר מפזיזות ולהימנע ממריבות - התחזית בווידאו

מערכת וואלה

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

היום ונוס, זו שאחראית על הרגשות העדינים של כולנו, כמו גם על נושא הכספים, מככבת בגדול. ונוס מחליפה את החליפה הרוחנית העדינה שלה בחליפה מחוייטת ספורטיבית, עוברת למזל טלה ויוצרת זוית פעולה עם פלוטו הכוחני במזל גדי. בנוסף, הרגשות שלנו הופכים לאסרטיביים יותר. מרקורי, השמש ואפילו הירח נמצאים עכשיו במזל גדי, שיש בו הרבה התלהבות והתחלות חדשות.

מהי למעשה המשמעות של כל זה? מבחינת עשייה - הגיע הזמן להחליף את הגישה הישנה והרכה באסרטיביות ויוזמה ולהגדיר בדיוק לאן אנחנו רוצים להגיע. אם נעשה זאת כהלכה, נוכל ליהנות משפע של מרץ ואנרגיה שנוכל לתעל היישר למקום הנכון. ואולם זוית הפעולה בין ונוס לפלוטו, מראה שעלינו להיזהר שלא לריב עכשיו עם בוסים אחראים, הורים או מורים ובעיקר פרטנרים.

היום התקשורת שלנו נלהבת וסובייקטיבית, אבל פה ושם גם מעט כוחנית. חשוב להשקיע קצת יותר מחשבה ולא רק מרץ והתלהבות בפעילות שלנו ולהיזהר משגיאות פזיזות בשיפוט.

מבחינה רומנטית - אפשר עכשיו בקלות להיסחף ולאבד את הראש, אבל לגלות גם מהר מאוד שזה לא זה. זמן מצוין להיכרויות חדשות, אבל כדאי להיזהר עם מחוייבויות ארוכות טווח.

כמה טיפים ליום הזה: זמן לאקשן, אבל לא בכל מחיר ולא בלי בדיקות מוקדמות ושיעורי בית. חשוב להיזהר ממריבות עם אנשים קרובים בגלל שטויות ולהימנע מדרמות מיותרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully