וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי: "לנהל מו"מ עם חמאס על גלעד שליט"

ספי קרופסקי

31.3.2008 / 11:02

סגן ראש הממשלה אמר כי "צריכים לעשות כל מאמץ להשיב את השבויים הביתה". חמאס: "שליט חי, מצבו טוב ואנו מטפלים בו כיאות"

יש לנהל משא ומתן עם החמאס כדי להביא לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט – כך אמר היום (שני) שר התמ"ת וסגן ראש הממשלה אלי ישי. בראיון לגלי צה"ל אמר ישי כי "אין דבר חשוב יותר מפדיון שבויים ובשביל זה אני מוכן להיפגש גם עם החמאס וגם עם חיזבאללה. צריכים לעשות כל מאמץ להשיב את השבויים הביתה".

דבריו של השר ישי מגיעים על רקע דיווחו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, כי "גלעד שליט חי, מצבו טוב ואנו מטפלים בו כיאות". עוד אמר משעל לרשת "סקיי" הבריטית כי "אנו עושים זאת, אף על פי שאנו יודעים כי ישראל נוהגת בצורה מחפירה כלפי האסירים הפלסטינים". משעל גם חידש את קריאתו למען הפסקת אש עם ישראל: "אני מציע לישראל להוציא את האזרחים משני הצדדים ממעגל הלחימה", אמר.

בשבוע שעבר יצא נועם שליט, אביו של גלעד, בביקורת חריפה ונדירה על התנהלות הממשלה בעניין בנו החטוף. "מדוע מכל שרשרת הפיקוד הקשורה למחדל החטיפה, רק רב"ט גלעד שליט צריך לשלם את המחיר?", אמר שליט בכנס שנערך באוניברסיטת בר-אילן.

ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיב לדבריו של האב מאוחר יותר, ואמר כי "הממשלה עושה הכל כדי שגלעד שליט יחזור הביתה". "נעם שליט מדבר מלבו. יש לי כבוד גדול אליו ולמשפחתו. אני יכול להבין מאיפה רגשותיו באים אולם זה לא יהיה ראוי אם נתנגח דרך התקשורת", אמר אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully