וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים בעבודה: "יש הרגשה של התפוררות"

ספי קרופסקי

31.3.2008 / 10:39

הערב תיערך ישיבה מיוחדת ובה יוגדרו הקווים האדומים של הסיעה בקואליציה. "עלינו לעסוק בנושאים החיצוניים, ולא הפנימיים"

חברי הכנסת של מפלגת העבודה יקיימו הערב (שני) ישיבת סיעה מיוחדת ומתוחה ובה יוגדרו "הקווים האדומים" של הסיעה בקואליציה. במהלך הישיבה, יציגו חברי הכנסת איתן כבל ושלי יחימוביץ' חוברת ובה ציון של כל ההפרות הקואליציוניות שבוצעו על ידי ממשלת אולמרט.

הישיבה, שתתקיים בירושלים ותהיה סגורה לתקשורת, תיערך על רקע אמירותיו של יו"ר המפלגה אהוד ברק להורים שכולים אמש בלשכתו בתל אביב. דוד איינהורן, אחד ההורים השכולים שהשתתפו בפגישה, סיפר כי ברק אמר להם ש"אולמרט צריך ללכת הביתה בשל המסקנות הקשות של דו"ח וינוגרד", וכי פרישתו מהממשלה "קרובה ממה שחושבים". ואולם מקורבי ברק הסתייגו מדברים אלו ואמרו כי "הציטוטים אינם מדוייקים, ודבריו הוצאו מהקשרם". עם זאת, הם הדגישו כי אין בכוונתם להתעמת באופן פומבי עם המשפחות השכולות.

אירוע נוסף שמטיל עננה על הישיבה הם דבריו של מקורבו של ברק, השר בנימין (פואד) בן-אליעזר בפתח ישיבת הממשלה אתמול. "אם הוא (ברק) רוצה לקום ולהתאבד, שיקום ויתאבד", נקלט בן-אליעזר אומר לשר שלום שמחון על ידי מצלמות הטלוויזיה. "רציתי להביא לו את אייל חומסקי, או אייל ארד, מישהו. אני רוצה להדביק לו עורך דין רציני, שיישב, שיתחילו, אי אפשר". לסיכום אמר בן-אליעזר לשמחון: "בואנה, אנחנו נגמרים".

גורמים במפלגה טוענים הבוקר כי "יש הרגשה של התפוררות פנימית. אנחנו לא אומרים כלום, ובמקום להתעסק במה שקורה מבחוץ אנחנו עוסקים רק במה שקורה בתוך המפלגה". כמה מחברי הסיעה נשמעו אומרים בעקבות האירועים האחרונים כי "המפלגה גמורה". ואולם אותם גורמים טוענים מנגד, כי אפשר לצאת מהמצב הקיים. "צריך ללכת לאולמרט ולקבוע תאריך שיוסכם על כולם לבחירות כלליות", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully