וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג הטרקטורון שדרס פעוט הסגיר עצמו

נתיב נחמני

31.3.2008 / 8:46

הצעיר הודה בחקירתו בכל המיוחס לו וטען כי איבד שליטה. את הימלטותו מהמקום מיד לאחר מכן הסביר: "פחדתי מההמון הזועם"

נהג הטרקטורון החשוד כי דרס בשבוע שעבר פעוט בחוף ארבע העונות בנתניה, הסגיר את עצמו במהלך הלילה (שני) למשטרה בעיר. בחקירתו הודה הנהג בכל המיוחס לו, סיפר כי איבד את השליטה בטרקטורון וכתוצאה מכך פגע בפעוט. הוא התנצל על מעשיו והבוקר (11:00) יובא הנהג לבית משפט השלום בנתניה להארכת מעצרו.

הנהג, צעיר בן 22, הסתתר מהמשטרה במשך עשרה ימים. סמוך לחצות הוא נכנס לתחנת משטרת נתניה והסגיר עצמו לשוטרים. לפני כעשרה ימים צולם הצעיר כשהוא נוהג בטרקטורון בפראות בחוף הומה אדם. בשלב מסוים בנסיעה היטה את הטרקטורון לסיבוב מהיר ופגע בתינוק שהיה על החוף עם הוריו. התינוק נפגע באורח קל ואילו הנהג הפוגע נמלט מהמקום. במקביל חבריו של הנהג הבחינו בתייר שתיעד את האירוע במצלמת ווידאו, הם איימו עליו שימסור לידיהם את הקלטת וכשסירב, תקפו אותו.

המשטרה שדווחה על האירוע לא הצליחה לאתר את רוכב הטרקטורון או את הורי התינוק. למחרת התקבלה תלונתו של התייר יחד עם צילומי הווידאו. החוקרים ניסו לזהות את החשוד בתמונות אך ללא הצלחה. המשטרה פנתה לעזרת הציבור והפיצה את צילומי הארוע, אך הדבר לא הביא לידה מידע שיעזור בהסגרת האיש.

בחקירתו הסביר הנהג החשוד בפגיעה כי איבד שליטה על הטרקטורון וכך פגע בתינוק. את הימלטותו מהמקום מיד לאחר מכן הסביר: "פחדתי מההמון הזועם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully