וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש לילדים: מקלחת במים רותחים

נתיב נחמני

31.3.2008 / 8:24

הורים מרמלה נעצרו בחשד שהתעללו ב-8 ילדיהם, הרעיבו אותם וכיבו עליהם סיגריות. בשבוע שעבר נחשף מקרה דומה בבית שמש

פרשה נוספת של מסכת התעללויות בילדים: הורים לשמונה בני חמש עד 12 נעצרו אתמול (ראשון) בחשד כי התעללו בילדיהם במשך תקופה ממושכת. הבעל, בן 45, חשוד גם כי תקף את בת זוגו. בחקירתו מכחיש הבעל את המיוחס לו והאישה, בת 38, שאינה האם הביולוגית של הילדים, מכחישה גם היא התעללות מצידה וטוענת כי היא קורבן בפרשה.

בעקבות דיווח שהתקבל, פתחה המשטרה לפני מספר ימים בחקירה סמויה. במהלך אותו הזמן, הוצאו הילדים מביתם ללא ידיעת אביהם ואשתו, ומסרו את עדותם במשטרה. במהלך החקירה עלה החשד כי האב נהג להכות את הילדים ולהשתמש בשיטות ענישה מחמירות. על פי החשד הוא נהג לכבות עליהם סיגריות, לשפוך עליהם מים רותחים ולהכות אותם בצינור. כחלק מענישתם, נהג האב למנוע מהם שינה ולהרעיב אותם. מעצרם של ההורים הוארך עד יום רביעי בבית משפט השלום ברמלה.

בשבוע שעבר נעצרה אם ל-12, בת 54 מבית שמש, בחשד להתעללות מתמשכת וחמורה בילדיה. לפני מספר שבועות פתחו בתחנת בית שמש בחקירה סמויה של המקרה בעקבות תלונת שכנים על צעקות של אחד הילדים מהבית. במהלך החקירה גילו השוטרים כי האם נהגה, על פי החשד, להכות את ילדיה נמרצות באמצעות כלים שהיו בבית ולהצליף בהם בחגורות ובכבלים ואף השתמשה בשיטות ענישה מחמירות כמו נעילתם מחוץ לבית, כשלא פעלו כדבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully