וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברק לא דיבר על פרישה מהממשלה"

ספי קרופסקי

31.3.2008 / 5:55

מקורביו של שר הביטחון הסתייגו מדבריהם של נציגי המשפחות השכולות, לפיהם ברק אמר להם כי ישקול את עתידו בממשלה

מקורביו של שר הביטחון, אהוד ברק, מיהרו להסתייג מדבריהם של נציגי המשפחות השכולות, לפיהם ברק אמר להם כי ישקול את עתידו בממשלה. "הציטוטים אינם מדויקים, ודבריו הוצאו מהקשרם", אמרו המקורבים. עם זאת הם הדגישו כי אין בכוונתם להתעמת באופן פומבי עם המשפחות השכולות.

קודם לכן ציינו נציגי משפחות שכולות ממלחמת לבנון השנייה כי ברק נפגש עמם ואמר להם כי "אולמרט צריך ללכת הביתה בשל המסקנות הקשות של דו"ח וינוגרד". דוד איינהורן, הורה שכול שנכח בשיחה, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות, כי ברק ציין במהלך הפגישה שהוא יצטרך לקבל בזמן הקרוב החלטה באשר להמשך שהותו בממשלה. "הוא לא ציין מתי הוא יפרוש, אבל הוא אמר כי זה יהיה 'מוקדם ממה שחושבים'", אמר איינהורן. בפגישה השתתפו מספר הורים שכולים, וביניהם אריאלה גולדמן ומשה מוסקל.

לדברי נציגי ההורים השכולים, הפגישה נערכה באווירה קשה לנוכח החלטתו של ברק להישאר בממשלה לאחר פרסום הדו"ח על המלחמה. "במלחמה הוא לא היה חלק מהממשלה, ובעקבות זה, כמו גם בשל העובדה שהוא שר ערכי שמבין את המשמעת של מנהיגות וערכיות, רצינו לדעת מדוע הוא שותף בממשלה הקלוקלת הזו", הוסיף איינהורן.

בתגובה לשאלה זו ציין איינהורן, כי "ברק אמר לנו שהוא נמצא בממשלה בגלל האופק המדיני והביטחוני. לשיטתו, המצב הקיים מצדיק את הישארותו בממשלה". איינהורן ציין לסיכום, כי בכוונת קבוצת ההורים השכולים להמשיך בסבב פגישות עם שרים נוספים בממשלה, בניסיון להביא לסיום כהונתו של אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully