וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועדונים מפוצצים - המשטרה סוגרת

נתיב נחמני

30.3.2008 / 19:28

9 מועדונים תל אביבים נסגרו על ידי המשטרה, כי הכילו כמות מבלים גבוהה במאות אחוזים מהמותר. "הפשיטות על מועדונים ימשכו"

לבעלי המועדונים בתל אביב יש סיבה נוספת לדאוג. זמן קצר יחסית לאחר כניסת חוק העישון לתוקף, המשטרה סגרה תשעה מועדונים בעיר כיוון שכמות המבלים בהם עלתה במאות אחוזים על המותר. כמו כן, בחלקם נמצא כי גם המאבטחים בכניסה לא היו חמושים ולא היו מוכשרים לעבודתם.

מועדון ה"ברקפסט קלאב" שברחוב רוטשילד הוא המוביל ברשימה השחורה של המשטרה. בחריגה של כ-800 אחוז מהמותר, הכיל המועדון בזמן פשיטת המשטרה כ-475 מבלים, במקום 59 המותרים ברשיון העסק שלו.

מועדון ה"מנטל האוס" שברחוב יהודה הלוי, מדורג במקום השני והכיל כ-456 מבלים במקום 89. שני המובילים נסגרו בצו מנהלי ל-30 יום ובעליהם זומנו לשימוע במשטרה. מועדון נוסף, ה"דאדא", הכיל סך הכל כפול מהמותר ונסגר לעשרה ימים. בעליו זומן לתשאול גם הוא.

העבירות בהם נחשדים בעלי המועדונים הן עבירות על חוק רישוי עסקים, כיוון שאינם מקיימים את דרישות המשטרה. החוק מתיר מספר מקסימלי של אנשים במועדון, לא לפי גודלו, אלא לפי מספר פתחי המילוט בו ונגישותם, למקרה של אסון. פקד ברק חגי, קצין רישוי מרחב ירקון, סיפר לוואלה! חדשות, כי נגד חלק מבעלי המועדונים יוגשו כתבי אישום בגין אותן העבירות. עוד הוסיף, כי להערכתו הפשיטות על מועדונים בעיר ימשכו.

  • עוד באותו נושא:
  • מועדונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully