וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשים המתקוטטות על מורשת מוסוליני

שי אילן

30.3.2008 / 19:22

מנהיגות הימין האיטלקיות, אלסנדרה מוסוליני ודניאלה סנטצ'ה, מתעמתות ביניהן בחריפות ורבות מי היורשת האמיתית של הרודן הפשיסט

שתי הגרציות של הימין האיטלקי מנהלות לאחרונה מלחמת עולם. ערב הבחירות באיטליה, דניאלה סנטצ'ה, ראש מפלגה ששמה "הימין" ואלסנדרה מוסוליני, הנכדה של, מחליפות ביניהן האשמות חריפות ומתקוטטות מי ראויה יותר להיחשב יורשת של המנהיג הפשיסט. העימות עלה בשבועות האחרונים לטונים צורמים במיוחד.

מוסוליני היא בת ברית פוליטית של ברלוסקוני. לעומתה, סנטצ'ה, בת ברית לשעבר של ברלוסקוני היא כיום אויבת פוליטית שלו. היא קראה לנשים לא להצביע עבורו בגלל התבטאויות שהשמיע לאחרונה. הוא אמר שלא ירוץ לפרלמנט יחד עם דוגמניות המופיעות בטלוויזיה, משום שלדבריו "איתן אנחנו עושים דברים אחרים". סנטצ'ה האשימה אותו בכך שהוא "רואה את כל הנשים במאוזן".

הזונה, הטרנסווסטיט וחלומות על סבא

מוסוליני מיהרה להגן על ברלוסקוני ואמרה על סנטצ'ה שהיא "'מאוזנת' מבחינה פוליטית" (כינוי שפירושו זונה פוליטית). סנטצ'ה לא שתקה ואמרה על מוסוליני, שסבה מתהפך בקברו כשהיא רואה אותה מתרועעת פוליטית עם אנשים כג'יאנפרנקו פיני. שר החוץ לשעבר, פיני, הוא פשיסט לשעבר שרואה בפשיזם את "הרוע המוחלט".

המענה של נכדתו של מוסוליני – היא גילתה שסבה בא אליה בחלום ו"אמר לה מה הוא חושב על סנטצ'ה". גם על כך סנטצ'ה לא שתקה: "מה הוא אמר לך בחלום"? היא שאלה. "האם הוא אמר לך שאת ולא סנטצ'ה היית צריכה להגיד לאומה בראש מורם שבלי מוסוליני לא היו שכר מינימום, ביטוח לאומי, זכויות נשים וארכיטקטורה גדולה"?

השיא בעימות היה אולי ההשוואה שמוסוליני עשתה בין סנטצ'ה לחבר הפרלמנט הטרנסווסטיט, ולדימיר לוקסוריה. "אני מכירה את לוקסוריה ויש בו יותר חביבות ונשיות ממה שלסנטצ'ה יהיה אי פעם", אמרה מוסוליני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully