וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורה זוכה מאשמה שהיכה את תלמידיו

קובי מנדל

30.3.2008 / 14:37

מורה בבי"ס יסודי בקריות הואשם בתקיפת 3 מתלמידיו. השופטת: "מורה רשאי להשתמש בכוח סביר ולהפריד בין תלמידים מתקוטטים"

במשך שלוש שנים חי בועז תירוש בסיוט מתמשך שהסתיים היום (ראשון). בית משפט השלום בקריות זיכה אותו מהחשד לפיו תקף שלושה מתלמידיו. תירוש, מורה לספורט בביה"ס היסודי "גיבורי עציון" בקריית אתא, הואשם כי תקף שניים מתלמידיו במאי 2005. לפי החשדות, בעט המורה בראשו של אחד וחבט באגרופו בכתף של תלמיד אחר. המורה זוכה במקרה זה מחמת הספק. בתלונה נוספת שהוגשה נגד המורה, כשבועים מאוחר יותר, נטען כי תקף תלמיד ודחף אותו במדרגות. מעבירה זו זוכה המורה זיכוי מלא.

השופטת אורית קנטור קבעה כי במקרה בו הושלך לכאורה התלמיד מגרם המדרגות, לא היה כל תיעוד רפואי התומך בגרסתו של הילד, כמו כן ציינה השופטת כי קיבלה את עדויות התביעה שמדובר בילד בעל דמיון פרוע, שמרבה לשקר וסובל מבעיות התנהגות. לאור האמור זוכה הנאשם זיכוי מלא.

בהתייחס לאירוע בו היו מעורבים שני התלמידים האחרים קבעה השופטת. "אין חולק כי הנאשם הגיע למקום וראה את שני התלמידים מתקוטטים. אין חולק כי הנאשם הפריד ביניהם תוך שימוש בכוח". היא ציינה כי "מורה בבית הספר אשר נתקל בשני ילדים מתקוטטים כשאחד מהם, למיטב ידיעתו של המורה, הוא אלוף באומנויות לחימה, רשאי להשתמש בכוח סביר על מנת להפריד בין הניצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully