וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית אסטרולוגיה יומית - סוף שבוע

יאיר טריבלסקי

3.4.2008 / 12:43

סוף השבוע הזה עלול להיות מעורפל, רגשני ולא ברור. איך נעבור אותו בשלום? טריבלסקי מציע לצאת לבילוי אביבי - התחזית בווידאו

שי אוקנין

תוכנת רקיע באדיבות (www.astrologic.co.il).

אפשר לומר שסוף השבוע הזה מסמל בעצם את המעבר בין שתי האנרגיות שחווינו לאחרונה, אנרגיית החורף ואנרגיית הקיץ. בשישי הזה הירח נמצא במזל דגים הרגשני, אבל בשבת הוא כבר עובר למזל טלה - שם נמצאים כבר השמש וכוכב מרקורי ומחכים לו כדי להכריז רשמית על תחילת הקיץ. כוכב מרס ממשיך בינתיים לנוע במזל סרטן ואת הסערות שלו הוא עורך בנושאי בית ומשפחה.

מה כל זה בעצם אומר? בשישי הזה הכל עדיין מעורפל, רגשני ולא ברור. יש כבר תחושה של אקשן וריח חזק של קיץ באוויר, אבל מצבי הרוח עדיין משתנים במהירות: נעים לנו, לא נעים לנו, רוצים לבלות עם אנשים, רוצים להיות לבד. בשישי כדאי לבלות עם חברים טובים בשיחות קרובות ובשבת הירח עובר סוף סוף למזל טלה וקובע שהחודש אפשר לא רק לדבר על קיץ, אלא גם לראות אותו בשטח.

השמש ומרקורי שכבר מחכים כאן, מבהירים חד משמעית שזה בדיוק הזמן להתחיל להזיז את עצמנו. זמן מצוין לקצת ספורט, להתחיל להעלות לבוידעם את בגדי החורף - לא את כולם כי מזג האוויר עדיין יכול לתעתע - להתחיל לחשוב על הים ולהתחיל לחשוב איך מורידים את הצמיגונים שהתווספו אלינו בחודשים האחרונים. זמן מצוין לבילוי אביבי בחיק הטבע, להליכה רגלית או לרכיבה על אופניים. ועד שנראה איך הקיץ באמת מתחיל כבר מיום ראשון - שיהיה סוף שבוע נפלא!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully