וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דברי אבו מאזן - סטירת לחי לאולמרט וברק"

29.3.2008 / 21:39

גדעון סער אמר את הדברים בתגובה לקריאת יו"ר הרשות למדינות ערב להגן על הפלסטינים. ביילין: לקיים מו"מ אינטסיבי ומזורז

יו"ר סיעת הליכוד, חבר הכנסת גדעון סער, אמר הערב (שבת) בתגובה לדברי יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן בפסגה הערבית בדמשק, כי מדובר "בסטירת לחי מצלצלת לראש הממשלה אהוד אולמרט, ולשר הביטחון אהוד ברק". אבו מאזן אמר בפסגה, כי על מדינות ערב והקהילה הבינלאומית להגן על הפלסטינים הנתונים במצור ברצועת עזה.

לדברי סער, "זוהי סטירת לחי, במיוחד לאור ההחלה האומללה להעביר אמצעי לחימה נוספים לרשות הפלסטינית, ובהם שיריוניות ורובי קלצ'ניקוב". "מדיניות הויתורים החד צדדיים של אולמרט וברק פוגעת בבטחון המדינה ומרחיקה את ישראל מהשלום", הוסיף.

חבר הכנסת יוסי ביילין (מרצ) קרא לראש הממשלה להיענות לקריאתו של אבו מאזן להקפיא את ההתנחלויות ולקיים משא ומתן אינטנסיבי ומזורז. "אם ראש הממשלה מבין שנותרו רק עוד 9 חודשים לסגירת חלון ההזדמנויות, ואם אכן אין מדובר באחיזת עיניים בלבד מצידו של ראש הממשלה אולמרט, עליו למלא את מחויבותו למפת הדרכים, ולהבין שהסתפקות בהעברת 20 שיריוניות לרשות הפלסטינית אינה תחליף למשא ומתן אמיתי".

נוסף על קריאתו למדינות ערב, אמר היום אבו מאזן, כי ישראל ממשיכה בבניית ההתנחלויות בגדה ובמזרח ירושלים. לדבריו, "ההתנחלויות, גדר ההפרדה והמחסומים נועדו למנוע הקמת מדינת פלסטינית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully