וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: "אנו מפתחים טילים משופרים"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.3.2008 / 10:30

דובר הזרוע הצבאית של הארגון הכחיש כל קשר של אירן לפיתוח הטילים. "זוהי זכותנו - המסר שלנו ישוגר בקרוב ואז ישראל תדע עד לאן הטילים הללו יכולים להגיע"

"זה לא סוד שחמאס מפתח את יכולות הלחימה שלו, ביניהן פיתוח טילים חדשים. זוהי זכותנו, אנו לא מכחישים זאת ולא חוששים". כך אמר אבו עוביידה, דובר הזרוע הצבאית של חמאס, גדודי עז א-דין אל-קסאם, בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון. אבו עוביידה התייחס לפרסומים הישראליים לפיהם חמאס פועל לפיתוח יכולות הלחימה שלו בסיוע אירני.

אבו עוביידה מכחיש כל קשר של אירן לפיתוח הטילים. "כל פיתוח הנשק מתבצע ברצועת עזה. אנו לא שייכים לשום גורם בחו"ל". לטענתו, ההאשמה הישראלית לפיה אירן מסייעת לחמאס בפיתוח נשק נועדה לגייס תמיכה בינלאומית למתקפה עתידית בעזה. "ייתכן וישראל מתכננת מתקפה בעזה לאחר פסגת מדינות ערב בדמשק (הנערכת היום – נ.י). דבר זה מקבל משנה תוקף לאור העובדה שמטוסי הריגול והמעקב הישראלים ממשיכים לחוג בשמי עזה".

דובר הזרוע הצבאית סרב לגלות פרטים אודות הטילים החדשים שארגונו מפתח. "המסר שלנו ישוגר בקרוב ואז ישראל תדע עד לאן הטילים הללו יכולים להגיע. הקרב שלנו פתוח ובכל שלב נציג משהו חדש", הבטיח.

בכיר הג'יהאד האיסלמי, חאלד אל-בטש, נדרש גם הוא לסוגיית פיתוח הטילים החדשים. בראיון לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור גם הוא בלונדון, אמר אל-בטש כי "הפרסומים אודות פיתוח טילים חדשים מנסים לזרוע פחד על מנת לתת גושפנקא למתקפה חדשה על העם הפלסטיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully