וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי פ"ת: מישהי תצא מהמשבר

גיא לוזון וחניכיו ינסו להתרחק מהתחתית על חשבונה של העולה החדשה, שהפסידה את שני משחקיה האחרונים. ביקורת בפ"ת על אובוקה

הסיפור המרכזי עליו משוחחים בשבוע האחרון שחקני מכבי פתח תקוה בחדר ההלבשה הוא העדרותו של הקשר פליקס אובוקה. הנושא הפך ללעג בקרב השחקנים וגורם בכיר בקבוצה אמר: "זה מסוג השחקנים שכל השכל התנקז להם ברגליים, כשהוא יחזור מניגריה הוא יוזמן לבירור. בין כה וכה כל החיים שלו נראים כמו בירור אחד גדול".

כזכור, במוצאי שבת שעבר, פורסם בוואלה! ספורט כי אובוקה רב עם מאמן הקבוצה גיא לוזון, לפני האימון ביום שישי. הקשר הניגרי איחר לאסיפת קבוצה, לוזון סילק אותו מהחדר ומאוחר יותר, כאשר ביקש להתאמן יחד עם הקבוצה, לוזון שלח אותו הביתה. בתגובה אובוקה עזב בזעם את האצטדיון.

עוד לפני כן הודיע אובוקה לראשי הקבוצה כי הוא זומן לאימוני הנבחרת האולימפית של ניגריה ולאחר העימות הודיעו לו ראשי הקבוצה כי מבחינתם הוא משוחרר. בקבוצה החליטו אז כי לשחקן אין חשיבות מקצועית לקראת המשחק מול מכבי נתניה משום שהוא לא נראה מרוכז בכדורגל. אובוקה, שטס לניגריה בסוף השבוע, לא נכלל בסגל לאותו משחק ובקבוצה טענו אז כי הוא יוזמן לבירור כשיחזור. יש לציין שאין זו הפעם הראשונה שאובוקה איננו חוזר בזמן מחופשת מולדת או מאימוני הנבחרת והפעם ייתכן שייקנס בעקבות המקרה. הקשר, שעדיין לא חזר לארץ, לא יצר קשר עם ראשי הקבוצה ובכל מקרה לא יכלל בסגל לקראת המשחק בקרית שמונה. שחקנים בקבוצה הוסיפו: "הוא שחקן טוב, אבל כשהראש שלך נמצא במקום אחר, עדיף שתישאר שם".

רוביל סרסור יחזור לסגל לקראת המשחק מחר מול עירוני בקירת שמונה לאחר שסבל מקרע במפשעה. אורי לוזון וננאד סאביץ' עדיין פצועים, אבל חוזרים לכושר משחק בהדרגה. הקבוצה תחסר את חאבייר דירסאו שהורחק מול נתניה. היום לאחר האימון תצא הקבוצה למלון הגושרים שבצפון על מנת לנוח לפני המשחק.

הרכב משוער: אוהד כהן; עומר הדר (אסמעיל עאמר), ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, רועי בקל, לירן כהן; אוהד קדוסי, עומר דמארי.

"יש לנו מחוייבות לעצמינו"

"חייבים לחזור למסלול הניצחונות", אומרים בעירוני קריית שמונה, ערב משחק הבית בשבת (שעה 17:00) מול מכבי פתח תקווה. אחרי שני הפסדים רצופים, יבקשו בקריה להוכיח כי הם אינם במשבר. המאמן רן בן שמעון ירצה להחזיר את חניכיו למסלול, והסביר להם ש"הפסד נוסף יכול לקלקל את העונה היפה שעשינו".

בקריה מזכירים שמכבי פתח תקווה הצליחה לגבור עליה בשני המפגשים הקודמים, עובדה שצריכה לדבר אל המוטיבציה של השחקנים. הקשר עבאס סוואן יחזור להרכב, לאחר שנעדר מהמשחק האחרון עקב פציעה. סאלח חסארמה, שסבל במהלך השבוע מפציעה קלה, החלים ויעלה בהרכב. בן שמעון עדיין מתלבט בין עמנואל אמנגוואה לוויאם עמאשה. בקבוצה חוששים מנפילת מתח בקרב האוהדים, שתתבטא ביציעים הריקים. "אין מה לעשות, מכבי פתח תקווה זה לא בית"ר ירושלים, וכנראה שהאוהדים התרגלו לטוב", אומר גורם בקבוצה. היום תתקיים מכירה מוקדמת של כרטיסים למשחק, בשערי האצטדיון העירוני.

הקפטן יניב לביא מבקש להבהיר מסר לפיו העונה עדיין לא הסתיימה, למרות שבחדרי חדרים כבר מתחילים לדבר על העונה הבאה. לאתר הרשמי של הקבוצה אמר לביא: "מי שאומר כך מדבר שטויות. חשוב לי להבהיר לאוהדים ולכולם שאנחנו שחקנים מקצוענים. יש לנו מחויבות למועדון, לאוהדים, למאמן, ולעצמנו. אנחנו עדיין רוצים להשיג את המטרות שדיברנו עליהן, ולסיים עונה גדולה בצורה הטובה ביותר".

הרכב המשוער: שביט אלימלך, עמיר נוסבאום, יניב לביא, סלאח חסארמה, ברק בכר, עבאס סוואן, גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה, (וויאם עמאשה), גיא צרפתי, יובל אבידור וירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully