וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הויאגרה חוגגת עשר שנות זקיפות

שי אילן

27.3.2008 / 15:39

את השפעתה של הגלולה לטיפול בבעיות זקפה כינו "המהפכה המינית החדשה". עשר שנים אחרי שאושרה לשימוש, היא עדיין להיט

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

הגלולה הכחולה הקטנה, בעלת צורת היהלום, ששינתה את חייהם של גברים רבים ובני-בנות זוגם, חוגגת עשור. הויאגרה אושרה לשימוש ב-27 במארס 1998 על ידי מנהל המזון והתרופות של ארצות הברית והייתה לתרופה הראשונה שהוכח מדעית שהיא מטפלת בבעיות זקפה.

איפוטנציה הפכה בעקבות הויאגרה מעניין מביך שאין מדברים עליו, לבעייה רפואית שיש לה תרופה. לכך תרם מסע הפרסום האדיר של הגלולה, שהעלה גם את המודעות לקושי שחווים גברים רבים. דמויות מפורסמות, כמו יו הפנר, מייסד פלייבוי ואפילו בוב דול, המועמד הרפובליקני לשעבר לנשיאות, הודו שהם משתמשים בויאגרה כדי להמשיך ולהיות בשיאם בגיל מתקדם. דול אפילו הופיע בפרסומת מטעם חברת התרופות. דמות אחרת ששמעה נקשר בויאגרה הוא אוזי אוסבורן, שאמר שהוא נוטל אותה מדי פעם. אישתו, שרון, אמרה שהוא "כמו ארנב" בעקבות הגלולה, ושהם "עושים את זה כל ערב".

ד"ר מייקל וורנר, אורולוג המתמחה באימפוטנציה אמר היום ל"דיילי ניוז": "זו הייתה המהפכה המינית השנייה, וזו הייתה מהפכה נהדרת". מעריכים כי כ-30 מיליון בני אדם ברחבי העולם נוטלים ויאגרה. הרווח השנתי מהמכירות מגיע ל-1.5 מיליארד דולר והיא נמכרת ב-120 מדינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully