וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צהובוני בריטניה: ברוני היא דיאנה החדשה

27.3.2008 / 13:41

העיתונות הבריטית בקושי הספיקה לחשוף שיניה וכבר נפלה שדודה בקסמה של אשת נשיא צרפת קרלה ברוני, שהוכתרה כמלכת אופנה

יממה לאחר שתמונת העירום של קרלה ברוני התנוססה בעיתונות ובאינטרנט, הצהובונים הבריטים הכתירו את אשתו הטרייה של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי כמלכת אופנה, סמל הצניעות והאלגנטיות - ה"נסיכה דיאנה החדשה".

"איזה הבדל יכול לעשות יום אחד... והפעם היא זכרה ללבוש בגדים", נכתב בעיתון "דיילי מייל", שהקדיש ששה עמודים לתמונות של קרלה ברוני, הפעם בלבוש צנוע, בביקור בלונדון. "בריטניה מוקסמת מגברת סרקוזי", כתב ה"דיילי אקספרס". כשהגיעה ברוני ללונדון, נשק הנסיך צ'רלס את ידה העטויה בכפפה. הצהובונים מיהרו להסתער על המאורע. "האם קרלה היא דיאנה החדשה?", תהה ה"דיילי טלגרף".

צהובוני בריטניה קיבלו אתמול (רביעי) את פניה של ברוני בפירסום מחודש של תמונת ערום של הדוגמנית שצולמה בשנות ה-90. חברת הימורי הספורט "וויליאם היל" אף העניקה סיכוי של 1 ל-10 שסרקוזי עצמו יהיה זה שירכוש את התמונה כשזו תעמוד למכירה פומבית בחודש הבא בניו יורק.

עם זאת, היום, צקצוקי הלשון של השמרנים באשר הם הוחלפו בקריאות התפעלות לאחר שברוני הופיעה בשדה התעופה "הית'רו" עטויה בחליפת דיור "המזכירה בעיצובה את ג'קי קנדי" ובשמלה שחורה ומכובדת מאוחר יותר בארוחת ערב בארמון וווינדזור. "זה היה לילה טוב לצרפת", הצהיר ה"סאן" בשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully