וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תפסה 63 ק"ג חשיש וכלי נשק

נתיב נחמני

27.3.2008 / 11:06

5 סוחרי סמים נתפסו במהלך ביצוע עסקה, בדירתם נתפסו תחמושת וסמים נוספים. המשטרה: "הסמים נתפסו ברכב שקושט כרכב חתונה"

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: משטרת ישראל. עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

חמישה סוחרי סמים נתפסו "על חם" במהלך עסקת סמים גדולה. במהלך מעקב שביצעו בלשי היחידה המרכזית (ימ"ר) תל אביב, נתפסו הסוחרים כשברשותם 63 קילוגרם סמים מסוג חשיש, בשווי שוק של 130 אלף שקלים. תפיסתם התאפשרה בזכות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה. בחיפוש שערכו אנשי מפלג הסמים של הימ"ר בדירת החשודים בגבעת שמואל, נתפסו גם ששה אקדחים, משתיקי קול, רימון צה"לי ותחמושת נוספת. בנוסף נתפסו גם סמים מסוגים נוספים, בהם קוקאין.

המשטרה טענה בדיון בבית המשפט כי הסמים נתפסו ברכב שקושט כרכב חתונה. "הטענה מגוחכת, כיוון שברכב המשטרה נתפסו גם הזמנות לחתונה שנערכה באותו היום", אמר עו"ד רפי ליטן, עורך דינם של שניים מהחשודים. בית המשפט האריך את מעצרם של חמשת החשודים בשמונה ימים.

במשטרה מעריכים כי הדירה שרשומה על שם אחד החשודים, שימשה כתחנת מעבר לסמים. שלושה מהחשודים הם תושבי הדרום ושניים תושבי המרכז - אחד מהם אסיר שאמור לשהות במעצר בית.

לפני יומיים תפסו שוטרי יחידת גבול הלבנון 32 קילוגרם סמים מסוג הרואין ששווים מוערך ב-17 מיליון שקלים, סמוך למושב בירנית. את הסם נשאו בתיקיהם שני צעירים בשנות העשרים לחייהם. על פי החשד, הועבר אליהם הסם מלבנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully