וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרפתים לא ספרו את בקהאם

דייויד בקהאם ערך את הופעתו ה-100 במדי אנגליה, שהפסידה לצרפת 1:0. יוון שיכנעה ב-1:2 על פורטוגל, גרמניה הביסה את שוויץ 0:4

26 משחקי ידידות התקיימו הערב (רביעי) באירופה, בהשתתפות כל 16 הנבחרות שמתכוננות לטורניר יורו 2008. מהזווית הישראלית, בנוסף ליוון ושוויץ שישתתפו בטורניר, גם שתיים מיריבותיה הנוספות במוקדמות המונדיאל - לטביה ולוכסמבורג, קיימו משחקי ידידות. המשחק המדהים ביותר התרחש באוסטריה, כאשר הנבחרת המקומית הובילה על הולנד 0:3, והפסידה בסופו של דבר 3:4. גם ברזיל וארגנטינה הצטרפו לחגיגית הכדורגל הבינלאומית, והשיגו ניצחונות משלהן.

צרפת - אנגליה 0:1

דייויד בקהאם ערך את הופעתו ה-100 במדי הנבחרת האנגלית, אבל כמו שהנבחרת שלו נראתה - לא היו לו יותר מדי סיבות לחגוג.בדקה ה-31 אנלקה הגיע לכדור עומק בתוך הרחבה והוכשל על ישי השוער האנגלי דייויד ג'יימס. פרנק ריברי ניגש לבעוט את הפנדל, ונתן לג'יימס מכה נוספת - 0:1 לצרפת. דייויד בקהאם סיים את הופעת ה-100 שלו בדקה ה-63, כשהוחלף על ידי בנטלי.

אוסטריה - הולנד 4:3

עוד דרבי הכנה ליורו 2008, רק שבמקרה הזה היה מדובר בדרמה אדירה. האוסטרים פתחו מצויין והובילו 0:3 משערים של אנדראס איבנשיץ' (6), וסבסטיאן פרודל (18 ו-35). קלאס יאן הנטלר צימק בדקה ה-37 והוריד את ההולנדים למחצית בפיגור של שני שערים. האוראנג' של מרקו ואן באסטן עלו בטירוף למחצית השניה, והוכיחו שככל הנראה - יש הבדלי פערים בין שתי הנבחרות. האחרים למהפך ההולנדי היו: ג'ון הייטינחה (67) ויאן ונחור אוף הייסלינק עם צמד במאני טיים (83 ו-86).

ספרד - איטליה 0:1

אלופת העולם עדיין לא נראית מחוברת משהו לקראת היורו. מצד שני, ספרד ידועה יותר כמי שמשכנעת בעיקר במשחקי ידידות. דויד וייה כבש את שער הניצחון לספרדים בדקה ה-77, בטיל מרחוק לחיבורים. בדקה ה-89 וייה היה קרוב להשלים צמד במתפרצת, אלא שבופון יצא אליו בזמן ומנע מהספרדים את התענוג.

רומניה - רוסיה 0:3

אסף קינן שפט במשחק בין שתי הנבחרות שמתכוננות ליורו 2008, ובמקרה הזה ידם של המארחים, שלאחרונה הפסידו 1:0 באיצטדיון רמת גן, הייתה על העליונה. קיפריאן מאריצה משטוטגארט כבש את הראשון לרומנים בדקה ה-45. דניאל ניקולאו, חלוצה של אוקזר, הכפיל בדקה ה-60 ומריוס ניקולאו השלים את תוצאת המשחק בדקה ה-76. כל זה קרה אחרי שכוכבי הנבחרת הרומנית, אדריאן מוטו וכריסטיאן קיבו, שיחקו רק במחצית הראשונה וזכו בהמשך למנוחה.


בלארוס - טורקיה 2:2

גם הטורקים מתכוננים ליורו 2008, אבל הם לא ממש שיכנעו במינסק מול הנבחרת של אלכסנדר חלב, שכבש את השער השני למארחים בדקה ה-64. ויטלי קוטוזוב כבש את הראשון לבלארוסים בדקה ה-34, אבל טונקאי סאנלי ממידלסברו הישווה בדקה ה-37 ועשה זאת שוב בדקה ה-71, כשהשלים צמד.

אוקראינה - סרביה 0:2

זה היה דרבי בין שתי המאוכזבות שלא ישחקו בקיץ הקרוב ביורו, ופתחו בהכנות למוקדמות מונדיאל 2010. אנדריי שבצ'נקו כבש את הראשון לאוקראינים בדקה ה-54, וסרגיי זדרנקו סגר עניין תוך שלוש דקות.

דנמרק - צ'כיה 1:1

הצ'כים ישחקו ביורו 2008 בבית א', אבל אלופת אירופה מ-1992, שלא תשחק בקיץ, עלתה ליתרון בדקה ה-25 משער של ניקלאס בנטנר. יאן קולר הישווה לצ'כים בדקה ה-42.

פולין - ארצות הברית 3:0

גם הפולנים מתכוננים לטורניר היורו, וגם הם היו רחוקים מלשכנע בבית מול האמריקאים. לנדון דונובן מהלוס אנג'לס גלאקסי כבש את הראשון לאורחים בדקה ה-12. אוגוצ'י אוניוו מסטנדרד ליאז' כבש את השני בדקה ה-35, ואדי לואיס מדרבי קאונטי השלים את החגיגה בדקה ה-73.

משחקים נוספים:

סקוטלנד - קרואטיה 1:1
מונטנגרו - נורבגיה 1:3
בלגיה - מרוקו 4:1
הונגריה - סלובניה 1:0
בולגריה - פינלנד 1:2
בוסניה - מקדוניה 2:2
סלובקיה - איסלנד 2:1
צפון אירלנד - גאורגיה 1:4
ליטא - אזרבייג'אן 0:1
ארמניה - קזחסטן 0:1
אסטוניה - קנדה 0:2
מלטה - ליכטנשטיין 1:7

יוון משכנעת, שוויץ מקרטעת

פורטוגל - יוון 2:1

אלופת אירופה ויריבתה החזקה ביותר של ישראל בבית 2 במוקדמות המונדיאל, שיכנעה מול סגניתה במשחק שהיווה הכנה לשתי הנבחרות לקראת יורו 2008. גיורגוס קראגוניס מפנאתינייקוס העלה את היוונים ליתרון ראשון בדקה ה-34, והשלים צמד בדקה ה-60. נונו גומש צימק לפורטוגל בדקה ה-76.

שוויץ - גרמניה 4:0

אולי בישראל יכולים לשאוב עידוד מיכולתה של הנבחרת השוויצרית, או ליתר דיוק - חוסר יכולתה להבקיע, למרות שהיריבה הייתה גרמניה. מירוסלב קלוסה כבש את הראשון לגרמנים בדקה ה-23, מריו גומז הוסיף צמד בדקות 61 ו-67 ולוקאס פודולסקי היה אחראי לאקורד הסיום בדקה ה-88.

לוכסמבורג - ווילס 2:0

הנבחרת החלשה בבית 2 אירחה את ווילס, וכמאמר הקלישאה הידועה בכל מה שקשור לנבחרות מהסוג שלה - היא התנחמה בכך שלא הובסה. פריד איסטווד, שחקנה של וולבס מליגת המשנה באנגליה, כבש צמד לוולשים בדקות 37 ו-46.


אנדורה - לטביה 3:0

הלטבים בחרו הפעם במשחק קליל, כנראה כדי לפתוח את ההכנות למוקדמות המונדיאל ברגל ימין.

ברזיל וארגנטינה מטיילות

מצרים - ארגנטינה 2:0

ארגנטינה נחתה אצל שכנינו ללא ליונל מסי וחואן רומן ריקלמה הפצועים, אבל הסגל שהגיע הספיק לה מול אלופת אפריקה במשחק שנערך בקהיר. סרחיו אגווארו לקח פסק זמן ממאבקיה של אתלטיקו מדריד בליגה הספרדית, וכבש את השער הראשון בדקה ה-64. חמש דקות לסיום, ניקולס בורדיסו מאינטר כבש את השני, שהיה הראשון שלו במדי הנבחרת הארגנטינאית.

ברזיל - שבדיה 0:1

הברזילאים הגיעו ללא קאקה למשחק שנערך בלונדון, אבל התנחמו בחברו למילאן, אלשנדרה פאטו, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully