וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרמנו את איבריו של יניב ללא התלבטות"

קובי מנדל ויהושע בריינר

27.3.2008 / 11:00

כך אמר אביו של רב"ט יניב פוזואריק, בן 19 מחולון, שנהרג מכדור שנפלט מנשק של חברו במהלך ניקויו. "הוא ירה לבננו בראש ולי הוא ירה בלב"

"לא היתה התלבטות. יניב אהב לעזור בחיים, אז גם אחרי מותו הוא עוזר למישהו, זה גם טוב. אנחנו נדע שחלק ממנו ממשיך לחיות", כך הסביר הבוקר (חמישי) בראיון לגלי צה"ל אביו של רב"ט יניב פוזואריק, החייל שמת אתמול מפליטת כדור של חברו, את ההחלטה לתרום את איבריו. על החייל שפלט את הכדור אמר "אינני רוצה לפגוש בו. הוא ירה לבננו בראש ולי הוא ירה בלב".

אתמול מת מפצעיו יניב בן ה-19 מחולון, בבית החולים "רמב"ם" בחיפה, לאחר שנפצע שלשום באורח אנוש כתוצאה מפליטת כדור בבסיס צה"ל בגבול הצפון. הוא יובא למנוחות היום, בשעה 16:30 בבית העלמין הצבאי בחולון.

פוזואריק, חייל בחיל השריון, נפצע ביום שלישי בעת שהות בבסיסו. הוא קיבל טיפול רפואי ראשוני על ידי רופאים בבסיס ולאחר מכן פונה באמצעות מסוק לקבלת טיפול בבית החולים "רמב"ם". מחקירה ראשונית של הארוע עלה, כי ככל הנראה, במהלך ניקוי הנשק פלט אחד מחבריו של פוזואריק את הכדור שפגע בו.

מבית החולים "רמב"ם" נמסר, כי פוזואריק נפצע בראשו ובצווארו מקליע ואיבד דם רב. הוא נותח בבית החולים, אך כאמור, מת אמש מפצעיו.

בעקבות המקרה מינה צה"ל קצין בדרגת אלוף משנה לחקור את נסיבות הארוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully