וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה קרוב של בראד פיט, קלינטון של אשתו

26.3.2008 / 20:36

המועמדים לנשיאות בארה"ב נהנים להצביע על ההבדלים בינם. אילנות היוחסין שלהם מעלים ממצאים מעניינים לגבי קרוביהם המפורסמים

מחקר גנאולוגי חדש מצא כי המועמדים לנשיאות בארצות הברית הם לא רק כוכבים בפני עצמם – אלא גם חולקים קרבת דם עם כוכבים אחרים. לפי המחקר, להילרי קלינטון קשר משפחתי עם אנג'לינה ג'ולי ואילו ברק אובמה קרוב משפחה של בראד פיט.

ה"אגודה לחקר גנאולוגי של ניו אינגלנד" (NEHGS) פירסמה היום (רביעי) מחקר העוקב אחר אילנות יוחסין של שלושת המעומדים לנשיאות, ברק אובמה, הילרי קלינטון וג'ון מקיין. לפי ממצאי המחקר, לכל השלושה קרובי משפחה מפורסמים, חיים או מתים.

אובמה, הסנטור מאילינוי, שאמו מקנזס, יכול לזקוף לזכותו ששה נשיאים אמריקאים לפחות כדודניו הרחוקים, לרבות נשיא ארצות הברית הנוכחי ג'ורג' בוש ובוש האב, ג'רלד פורד, לינדון ג'ונסון, הארי טרומן וג'יימס מדיסון. דודנים אחרים כוללים את ראש ממשלת בריטניה לשעבר סר ווינסטון צ'רצ'יל ומלהיב לא פחות, השחקן בראד פיט, דודן מדרגה תשיעית, המקורב לחבר הקונגרס והפוליטיקאי אדווין היקמן שמת בשנת 1796 בווירג'יניה.

הילרי קלינטון, הסנטורית מניו יורק, חולקת את שורשיה עם השחקנית אנג'לינה ג'ולי, אשתו של בראד פיט. קלינטון וג'ולי הן דודניות מדרגה תשיעית. קלינטון היא דודניתם של מפורסמים נוספים, לרבות מדונה, סלין דיון, אלניס מוריסט והסופר ג'ק קרואק. דודנית נוספת היא קמילה פרקר-בולס, אשתו של הנסיך צ'רלס. המועמד הרפובליקני ג'ון מקיין הוא דודן שישי של לורה בוש, אשתו של נשיא ארצות הברית.

לדברי כריסטופר צ'יילד, תחקירן של האגודה, אילנות יוחסין הן נושא שיחה נחמד, אך אסור שישפיע על החלטות הבוחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully