וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הממשלה עושה הכל כדי שגלעד יחזור הביתה"

26.3.2008 / 18:50

ראש הממשלה הגיב לביקורת שמתח עליו היום אביו של החייל החטוף. על המו"מ המדיני אמר: "אנחנו מדברים עם הפלסטינים ברמה שלא דיברנו בעבר"

נטע גרנות

(צילום: נטע גרנות, עריכת וידאו: נועם ורטהיים)

"הממשלה עושה הכל כדי שגלעד שליט יחזור הביתה", כך הגיב היום (רביעי) ראש הממשלה אהוד אולמרט לדבריו של נעם שליט, אביו של החייל החטוף, שתקף אותו מוקדם יותר על שהוא מהסס ודוחה את ההחלטה בעניין בנו. "נעם שליט מדבר מלבו. יש לי כבוד גדול אליו ולמשפחתו. אני יכול להבין מאיפה רגשותיו באים אולם זה לא יהיה ראוי אם נתנגח דרך התקשורת", אמר אולמרט.

במפגש השנתי עם עיתונאים זרים במוזיאון ארצות המקרא בירושלים התייחס ראש הממשלה למשא ומתן עם הפלסטינים, ואמר כי "אנחנו מדברים עם הפלסטינים ברמה שלא דיברנו בעבר". לדברי אולמרט, הפתרון היחיד הוא פתרון שתי מדינות לשני עמים. "אנחנו נחושים להמשיך את השיחות ולהביא שלום להם ולנו. אני ער לכל המהמורות לפני שנגיע לכך, אבל אנחנו בדרך", אמר. "אני מאמין שיחד עם שאר הפרטנרים לתהליך השלום נלחם באלו שנלחמים בנו ומנסים לעצור אותנו".

בנוגע לסוגיית המחסומים ביהודה ושומרון אמר אולמרט, כי "עלינו להיות ערים לצרכים של האוכלוסייה הפלסטינית, אך העובדה שלא היו הרבה אירועי טרור ביהודה ושומרון לא היתה בגלל שירותי הביטחון הפלסטינים, אלא בגלל סידורי הביטחון של ישראל", קבע. על מצבם של הפלסטינים בעזה אמר ראש הממשלה, כי "נעשה מאמצים לשמור על הצרכים ההומניטריים ברצועת עזה".

בנוגע לאיום הגרעין האירני, אמר ראש הממשלה, כי "העולם החופשי חייב לעבוד ביחד על מנת לעצור את אירן, והמעצמות הגדולות צריכות להוביל את המהלך". לדברי אולמרט, "יש כבר אפשרויות לסנקציות על אירן שהתקבלו על ידי מועצת הביטחון".

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully