וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפריימריז הם כמו פרק ב'דאלאס'"

טלי גולדשטין

26.3.2008 / 22:09

ביל קלינטון, נשיא ארה"ב לשעבר ובעלה של הסנטורית המתמודדת בבחירות הנוכחיות, ביקר בקנטאקי וקיבל השראה יוצאת דופן

ביל קלינטון אינו מפסיק לירות פניני חוכמה. אתמול (שלישי) בסיום קמפיין במדינת קנטאקי, הפריח הנשיא לשעבר ובעלה של הסנטורית הילרי קלינטון המתמודדת בבחירות לנשיאות, עוד אחת מהאמרות שזיכו אותו בזמנו בכינוי "נשיא ה-MTV". והפעם, השווה קלינטון את הפריימריז במפלגה הדמוקרטית לפרק באופרת הסבון האלמותית "דאלאס".

"אלו הפריימריז הארורות ביותר שראיתי אי פעם, הלא כן? נדמה כי זהו פרק אחד מתמשך של "דאלאס" או משהו בסגנון, זה כמו סאגה", אמר.

ובנימה רצינית יותר, מתח קלינטון ביקורת נגד הטוענים כי על אשתו לפרוש מהמרוץ. "זוהי טקטיקה חדשה", אמר. "זה כמו להגיד 'זה לא הוגן מצדכם לתת לאנשי קנטאקי, וירג'יניה המערבית, אורגון, צפון קרולינה ופנסילבניה להצביע. אמנם תוכלו לצבור עוד קולות, אך במילא לא יהיה לכם מספיק כסף. למה שלא תארזו פשוט את החפצים ותעזבו'. אם כך, מדוע שלא נשלול את זכות הבחירה מתושבי מישיגן ופלורידה, אפילו אם זה יעלה לנו בניצחון בבחירות הכלליות".

במהלך נאומו, אמר קלינטון לציבור הנוכחים כי הם יכולים להשיב את אשתו בחזרה למסלול הניצחון. קלינטון ביקש מהנוכחים להתעלם מהעבר ההיסטורי של המתמודדים. "הנשיא שייבחר יהיה הנשיא המבוגר ביותר ושבוי המלחמה הראשון בהיסטוריה של ארצות הברית, הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון או הנשיאה הראשונה", אמר. "הבחירות יקבעו תקדים חדש לא משנה מי ייבחר בסופו של דבר. אך מה שעלינו לעשות זה לבחור את הנשיא הטוב ביותר, זה מה שאמריקה צריכה".

הת'ר פרנץ' הנרי, מיס אמריקה לשעבר ואשתו של מושל קנטאקי לשעבר סטיב הנרי, הצטרפה לקלינטון במהלך סיורו והביעה את תמיכתה בהילרי קלינטון. "לסנטורית קלינטון יש את התעוזה לעשות מה שצריך על מנת להיות הנשיאה הבאה של ארצות הברית", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully