וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצילו

אנדרו כהן

26.3.2008 / 12:52

אנדרו כהן חושב שכולנו צריכים דחוף להציל את עצמנו מהעולם מייד אין האנושות. וזה המתכון שלו ליצירת עתיד טוב יותר

אם אנחנו רוצים לשנות את העולם באופן משמעותי ומתכוונים ברצינות ליצור עתיד טוב יותר לכולנו, עלינו לקבל את העובדה שהדרך היחידה שבה זה יקרה היא הדרך שבה זה קרה מאז ומעולם: באמצעות האבולוציה של התודעה עצמה. וכדי שהיקום יתפתח ברמת התודעה, עליך ועלי להיות אלה שיבטיחו שזה אכן יקרה. עלינו להיות אלה שיוצרים את העתיד. מלבדנו, אין מי שיגאל אותנו.

לקיחת אחריות על העתיד פירושה לדעת ללא צל של ספק שעל כתפינו - על כתפיו של כל אחד מאיתנו – מוטלת האחריות ליצור את העתיד הזה עכשיו. ועכשיו פירושו עכשיו. אלה מבינינו שניצבים בראש המחנה חייבים להפסיק לחכות, להפסיק להסתתר, להפסיק להעמיד פנים. עלינו להיות אלה שיבצעו את קפיצת הדרך, משום שמלבדנו אין מי שיעשה זאת. פשוט כך. עלינו להיות אלה שדוחפים את התהליך הזה קדימה ברמה העמוקה והגבוהה ביותר; עלינו להתפתח במודע באופן הרחב ביותר שאפשר, למען הגאולה והטרנספורמציה הקולקטיביות שלנו.

להתמודד עם העולם

למעשה, אנשים רבים המתעניינים ברוחניות מבקשים רק דרך לברוח או אמצעי לשיפור הרגשתם. הם אינם רוצים להתמודד עם העולם. אבל בתקופה שבה אנו חיים, הפער בין צרכיו של העולם לבין הצורך שיחידים יתפתחו - מתחיל להיסגר. אני מאמין שרבים מתחילים לראות ששני צרכים אלה הם חלק מאירוע אחד.

מה פירוש הדבר עבור אלה מאיתנו המתעניינים במימד הרוחני של החיים? המשמעות היא שעלינו לעשות כל שביכולתנו כדי לפתח את עצמנו באופן אישי, כך שנוכל להפוך למוארים. ובו בזמן עלינו להכיר בכך שאנחנו חלק ממערכת עולמית ושכדי שהתודעה עצמה תמשיך להתפתח, יש להגן על המערכת העולמית הזו.

חישבו על כך: חלפו 14 מיליארד שנים והחיים רק מתחילים לרכוש את היכולת לתודעה עצמית. תהיה זו טרגדיה גדולה אם כל זה יקטע בגלל האגו. אבל אם יש בנו נכונות לחבוק את הדחיפות להתפתח ולהשתנות לטובת הכלל, אין לשער מה יתאפשר אז. הפוטנציאל של כולנו גדול בהרבה ממה שאנחנו מעזים להאמין.

זינוק לעתיד

המין האנושי נתון במשבר. כולנו חלק מעולם אחד שזקוק נואשות לעזרה, והדבר שהעולם זקוק לו יותר מכל הוא אבולוציה של התודעה. כדי להימצא בעמדה שתאפשר לנו ליצור שינוי אמיתי, עלינו לזנק אל העתיד. זינוק לעתיד משמעותו זינוק לאפשרות גבוהה יותר, לפוטנציאל גבוה יותר שעדיין לא חשף את עצמו. זינוק כזה פירושו לשאוף, בכל מאודנו, לממש אפשרות גבוהה יותר, אותנטית יותר, מאוחדת יותר עבור בני האדם. בשל התקופה שבה אנחנו חיים, זינוק זה הולך והופך חיוני יותר ומספר משמעותי של אנשים חייב לבצע את הזינוק הזה כדי שנוכל להציל את עצמנו מהעולם שיצרנו.

התעוררות

יצירת העתיד מוטלת על הכתפיינו שלנו. איש לא יעשה זאת עבורנו. יותר מכל דבר אחר ברצוני לסייע לאנשים להתעורר לדחיפות הזו הקיימת בתוכם. אלה מבינינו המעוניינים בכנות למצוא שחרור רוחני, ובשחרור זה להגיע להבנה עמוקה לגבי משמעות היותם בני אדם, חייבים להתחיל ליצור יחד את העתיד.

עלינו לגלות אחריות רחבה על יצירת העתיד, מכיוון שאנחנו, בני המין האנושי, נמצאים בשלב מאוד מעודן, מסוכן ומרגש באבולוציה שלנו. אנחנו נמצאים בין שלבים: אלה מאיתנו שניצבים בחוד החנית התעלו מעל הישן, אך עדיין לא יצרו את החדש. למעשה, עלינו ליצור את ההקשר הפילוסופי, הרוחני, המוסרי והאתי הבא של חיינו. וההתפתחות הזו יכולה להתרחש אך ורק באמצעותנו. זוהי האמת העצומה של המשמעות בהיותנו בני אדם בתקופה זו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully