וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן-אליעזר: "חמאס למד לקח מצה"ל"

ספי קרופסקי

25.3.2008 / 16:50

שר התשתיות ערך סיור בגוש עציון ואמר, כי "אין ספק שהרגיעה היחסית היא תוצאה ישירה של הפעולה האחרונה ברצועת עזה"

"אם יתברר לישראל שהשקט היחסי מנוצל להתעצמות החמאס, אף אחד לא יכול לצפות שנשב בשקט ולא נגיב". כך אמר היום (שלישי) שר התשתיות בנימין (פואד) בן-אליעזר בסיור שערך בגוש עציון.

בן-אליעזר הוסיף כי חמאס למד לקח מההתנהלות של צה"ל בתקופה האחרונה, וכי "אין ספק שהרגיעה היחסית היא תוצאה ישירה של הפעולה האחרונה ברצועת עזה. לנו יש עניין בשקט ובכך ששני הצדדים לא יפעלו. עם זאת, עינינו גם צופות לכמויות הטילים וכלי הנשק המוברחים דרך המנהרות".

בן-אליעזר סייר באזור עם ח"כ אורי אריאל (איחוד לאומי-מפד"ל) וכן עם ראש מועצת גוש עציון, שאול גולדשטיין וראש מועצת קריית-ארבע צבי קצובר. באשר לגוש עציון הדגיש כי האזור נמצא "בלב הקונצנזוס הישראלי". לשיטתו של בן-אליעזר, "ישנם כמה מקומות במדינה עליהן קיים קונצנזוס רחב, בין השמאל לימין. אין מי שחולק על כך שגוש עציון, בכל הרכב ממשלתי עתידי, ובכל הסכם עתידי יישאר בידי ישראל".

באשר לאיומים שהשמיע אתמול מזכ"ל החיזבאללה, חסן נסראללה, בנאומו לציון 40 יום לחיסולו של עימאד מורנייה, אמר בן-אליעזר כי הוא ממליץ לא להתרגש. "המשמעות היא שעלינו לעמוד על המשמר בכל הקשור למוכנות הצבא לעימותים הבאים, ולוודא שאותן המערכות שיכולות לבלום את הטילים אותם מייצר חיזבאללה אכן נרכשות או מפותחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully