וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גנב כרטיסי אשראי מעשרות חולים

קובי מנדל

25.3.2008 / 16:41

מיעארי מאגד חשוד שנהג לגנוב הכרטיסים ממאושפזים בבי"ח במחלקות הדיאליזה, טיפול נמרץ, אונקולגית והפגיה. היום הוארך מעצרו בשבוע

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שלישי) בשבעה ימים את מעצרו של מיעארי מאגד, בן 30, מכפר שעב שבגליל, החשוד שנהג להגיע לארבעה בתי חולים גדולים בצפון, נהריה, בני ציון, כרמל ורמב"ם ולגנוב כרטיסי אשראי, הן של מאושפזים והן של מבקרים, ולהשתמש בהם. לטענת המשטרה, עשה זאת מאגד במחלקות הדיאליזה, טיפול נמרץ, אונקולגית, ופגיה. על פי החשד, מדובר בהיקף נרחב של קרוב למעלה מ-100 מקרים.

החשוד נעצר בבית חולים רמב"ם לאחר שזוהה במצלמות האבטחה. בני קלר, הממונה על האבטחה בבית החולים רמב"ם סיפר לוואלה! חדשות, כי פגש בחשוד עוד לפני כשבע שנים. "כבר אז הוא נתפס גונב ארנקים בבית החולים". הוא הודה אז במאה מקרים של גניבות ארנקים ואף סיפר ששכר דירה בשכונת בת גלים הסמוכה לבית החולים, כדי שיוכל לשהות קרוב לבית החולים.

לדברי השופט זאיד פלאח, "מדובר בניצול חולשתם ומצוקתם של אנשים שאושפזו בבתי החולים בגין מחלות שונות, כאשר אחת מהמתלוננות מאושפזת בגין מחלה סופנית, ובשל כך לא ניתן היה לגבות הודעה ממנה עד היום. החשוד אף ניצל את חולשתם של בני משפחה וחברים של אנשים שאושפזו בבתי חולים שונים, והיקף קורבנותיו מגיע מהצפון ועד מרכז הארץ". "קיים חשש ממשי כי בשחרורו של החשוד הוא יסכן את בטחון הציבור, יביא להעלמת רכוש ולפגיעה בראיות בדרכים שונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully