וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרת מסע "כלל עולמית" לישראלים

ספי קרופסקי

24.3.2008 / 17:46

המטה ללוחמה בטרור הוציא אזהרת מסע לקראת חג הפסח: "רמת האיום לישראלים ברחבי העולם היא קונקרטית וגבוהה"

על רקע נאומו של מזכ"ל החיזבאללה חסן נסראללה לציון 40 יום לחיסולו של קצין המבצעים של הארגון עימאד מורנייה, בו הזהיר את ישראל מפני תגובה, ולקראת חג הפסח המתקרב, הוציא היום (שני) המטה ללוחמה בטרור אזהרת מסע "כלל עולמית", לפיה רמת האיום לתיירים ישראלים במקומות שונים בעולם היא "קונקרטית וגבוהה".

האזהרה העיקרית, המופנית לתיירים הישראלים בחו"ל, היא "להימנע ככל האפשר משהייה בריכוזים גדולים של ישראלים". כמו כן, מזהיר המטה ללוחמה בטרור מפני האפשרות כי ישראלים יחטפו על ידי ארגוני טרור.

עוד מומלץ באזהרת המסע לקיים רמת ערנות ורגישות גבוהה כלפי כל תופעה חריגה, להימנע לחלוטין מביקור במדינות ערביות או מוסלמיות ולסרב לקבל מתנות או הצעות שונות מ"גורמים חשודים". כמו כן מומלץ לפי האזהרה לדחות הזמנות למפגשים בלתי צפויים, "בעיקר במקומות נידחים", כמו גם להקפיד להגיע לפגישות עם בני לוויה אמינים.

בהודעה צוינו כמה מדינות שלמרות שאינן מצויות תחת אזהרת מסע ייחודית, קיים סיכון בהגעה עליהן. ברשימת המדינות הזו נמנות: תאילנד, הפיליפינים, טורקיה ואוזבקיסטן. במדינות אלו, כך לפי האזהרה, יש לנקוט באמצעי זהירות מיוחדים בעת השהייה בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully