וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילת 2008: 50 מקרי שוד בתחנות דלק

פנחס וולף

24.3.2008 / 17:25

כך עולה מדיון בוועדת הפנים של הכנסת על התופעה. לדברי יו"ר ועד מנהלי תחנות הדלק, חיילים משוחררים מפחדים לעבוד בתחנות

חיילים משוחררים מפחדים לעבוד בתחנות הדלק – כך עולה מדברי יו"ר ועד מנהלי תחנות הדלק, מתי יצחק, בוועדת הפנים של הכנסת. לדבריו, "האלימות בתחנות הדלק מקשה על גיוס עובדים וחיילים משוחררים מפחדים ולא רוצים לעבוד במקומות אלו". זאת, על אף שמדובר בעבודה מועדפת.

הדברים נאמרו במהלך דיון, ביוזמת ח"כ יוחנן פלסנר (קדימה), על ריבוי מקרי השוד והתקיפה בתחנות הדלק. מהנתונים שהוצגו בוועדה עולה כי מתחילת 2008 אירעו 50 מקרי שוד ותקיפה, יותר ממחיצתם היו שוד מזוין. באיגוד חברות הנפט העריכו כי מדובר בגידול של 30 אחוז לעומת מקרי האלימות בשלושת החודשים הראשונים של 2007.

נציג המשטרה, סנ"צ אבי שושן, אמר כי המשטרה מגבירה את הסיורים הקבועים של הניידות בתחנות הדלק בשעות הלילה. אלא שלטענת נציגי חברות הדלק, תלונות רבות על אלימות בתחנות נסגרות עקב "חוסר עניין לציבור".

"אנחנו מכירים משחקים עם סטטיסטיקה והגדרות בין שוד לתקיפה", אמר פלסנר. "כדי לטפל בנושא, המשטרה צריכה קודם כל להכיר בתופעה עליה מצביעים נציגי חברות הדלק. הדיון מתקיים מאחר שיש עניין רב לציבור בתופעה. רק הבוקר שמענו על מתדלק שנדקר במהלך עבודתו, זו תופעה שהולכת ומחמירה והמשטרה אפילו לא מכירה בה"

פלסנר קרא להקים פורום עבודה משותף למשטרה ולתחנות הדלק, כדי לגבש תוכנית לטיפול במקרי האלימות בתחנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully