וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת נקמה: ססיליה נישאה למיליונר יהודי

טלי גולדשטין

24.3.2008 / 10:25

למורת רוחם של הפפארצי וחובבי הרכילות, חתונתה של ססיליה, אשתו לשעבר של נשיא צרפת סרקוזי, נערכה אתמול תחת מעטה חשאיות

ססיליה סיגנר-אלבניז, אשתו לשעבר של נשיא צרפת ניקולא סרקוזי, מוכיחה כי התקדמה הלאה. ססיליה נישאה אמש (ראשון) בטקס פרטי ב"ריינבו רום" שבמלון פלאזה בניו יורק לבחיר ליבה מנהל יחסי הציבור והמיליונר היהודי רישאר אטיאס. לפי דיווח רשת ה-BBC, השניים הגיעו למקום בלימוזינה שחורה וחנו בחנייה התת קרקעית של המלון על מנת להימנע מהצלמים שגדשו את האזור .

סרקוזי עצמו נישא לדוגמנית קרלה ברוני ב-2 בפברואר - פחות מארבעה חודשים לאחר שנישואיו בני 11 השנים לססיליה הסתיימו. כלי התקשורת כינו את החתונה אתמול כ"חתונת נקמה".

כ-150 אורחים הגיעו למרכז רוקפלר והתבקשו לא לשאת מצלמות או טלפונים סלולריים. אחרי הטקס חולקו לאורחים משקאות והוגשה ארוחת ערב. פרטים נוספים לא פורסמו. אורחים שעזבו את הבניין בסיום האירוע סרבו להתראיין או לרמוז אפילו איזו שמלה לבשה הכלה. זמרים ממקהלת "הארלם גוספל", שהופיעו באירוע, אמרו כי הטקס עבר ללא תקלות. ביום שבת בלילה, סעד הזוג עם חברים במסעדה במנהטן וצפה במחזמר "מאמא מיה" בברודוויי.

מערכת היחסים של ססיליה ואטיאס התפרסמה לראשונה כשהזוג הצטלם יחדיו בניו יורק ב-2005. בתקופה זו היו בני הזוג סרקוזי פרודים. זוהי הפעם השלישית שססיליה מתחתנת. את סרקוזי היא פגשה ב-1984, כשהלה כיהן כמושל רובע נויי שבפריז. סרקוזי ערך את טקס החתונה של ססיליה לשדרן הטלוויזיה המנוח ז'אק מרטן. ססיליה וסרקוזי הכריזו על גירושיהם באוקטובר 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully