וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר שדרות: מתנכלים לי כי חשפתי שחיתות

דני ליבר

23.3.2008 / 17:47

יו"ר ועדת הכספים התלונן כי הדובר כינה אותו "מאפיה רוסית", ומויאל השעה אותו מתפקידו. הדובר: "מעולם לא קיללתי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף וערוץ הכנסת, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

ראש עיריית שדרות אלי מויאל השעה היום (ראשון) את דובר עיריית שדרות יוסי פנחס כהן, בעקבות דיון סוער בוועדת הכנסת בשבוע שעבר. לטענת יו"ר ועדת הכספים, ח"כ סטס מסז'ניקוב, כינה אותו כהן בביטויים קשים כגון "מאפיה רוסית" ונקט בלשון קשה, נוסח "אתה קובר את אנשי שדרות". בעקבות הדיון פנה ח"כ מסז'ניקוב במכתב למויאל, בו ביקש לנקוט באמצעים נגד הדובר.

הוועדה דנה בהצעת החוק של ח"כ סילבן שלום (ליכוד) לפיצוי עסקים קטנים ובינוניים בעת מלחמה, הצעה האמורה לסייע באופן מיידי לתושבי שדרות. המשתתפים דנו בשאלה לאיזו ועדה להעביר את הדיון, לוועדת הכספים או לוועדת הכלכלה. תושבי שדרות ביקשו שיועבר לכלכלה, כי "אין להם אמון" במסז'ניקוב. אולם בסוף הדיון קיבלו התושבים הצעת פשרה בנושא של ח"כ אחמד טיבי (רע"ם תע"ל).

בשיחה עם וואלה! חדשות אמר מויאל כי כהן פנה בעקבות השעייתו לבית הדין לעבודה בבקשה שיבטל את ההליכים נגדו, אולם בית הדין דחה את הבקשה, לטענת מויאל, והורה לו להתחיל במהלך גישור עד ה-5 במאי. לדברי מויאל, "אני מתכוון לפטר את הדובר לאחר שימוע וזאת בתום התקופה שהקצה בית הדין". עוד אמר מויאל, כי כהן הורחק מישיבות ועדת הכספים, שנהג להגיע לחלקן על דעת עצמו וללא תיאום עמו.

כהן טען בשיחה עם וואלה! חדשות כי מויאל ומסז'ניקוב נטפלים אליו משום שחשף לפני כארבעה חודשים פרשת שחיתות בה הועבר לטענתו סכום של כ-460 אלף שקל מכספי העירייה לעמותת "שחר" בה חבר סגן ראש העיר המזוהה פוליטית עם מפלגת ישראל ביתנו שאליה משתייך ח"כ מסז'ניקוב. לדברי כהן, הוא הצליח להוכיח כי העמותה פעלה ללא אישור ניהול תקין.

על הדיון בוועדה אמר דובר שדרות, כי מסז'ניקוב הוא זה שהתנהג בצורה לא הולמת כשכינה אותו ואת חבריו שנכחו אף הם בדיון הוועדה "חוצפנים". לדבריו, "מעולם לא קיללתי או התנהגתי בצורה לא הולמת בדיון הוועדה ולכן אין לדברים שחר מלבד הרצון לפגוע בשמי הטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully