וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - המתח בשיאו

יאיר טריבלסקי

23.3.2008 / 13:32

הרבה מתחים מעיקים יעמדו באוויר השבוע, אבל טריבלסקי בתחזית השבועית מרגיע שיהיו בכל זאת כמה רגעים לנשום לרווחה

על פניו, זהו שבוע מתוח למדי, הן בתחילתו והן בסופו. באמצע יש כמה ימים שאמורים להיות רגועים יותר, אבל איך אפשר באמת להיות רגועים כשהכוכבים כאילו עושים לנו דווקא ומכניסים תמיד איזה אלמנט שמביא איתו מתח לא צפוי? אגב, גם זוית הפעולה של השמש עם כוכב מרס וגם הצמידויות של מרקורי וונוס עם אורנוס, עלולות להיות אלימות למדי וגם להביא איתן מהפכים בנושאי כספים ובורסה, ראו הוזהרתם.

הזוית הקשה של השבוע

הזוית הקשה של השבוע היא זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב מרס הערס, שאחראי על יוזמות ופעילות ולא בוחל באמצעים כדי לממש את המטרות שלנו. זוית פעולה בין השניים האלה מביאה איתה פתיל קצרצר לגבי כל מה שמרגיז אותנו עכשיו, מין צורך מרדני כזה לעשות דווקא להורים, מורים, או בוסים בעבודה ופה ושם לעשות דווקא גם לעצמנו, בעיקר כשקשה לנו להתמקד במה שחשוב לנו באמת.

זוהי זוית פעולה חסרת מנוח, שמכניסה את הגוף ללחץ ואולי זה באמת הזמן לאפשר לכולנו לצאת למינון גבוה יותר של פעילות פיזית וספורטיבית ולשחרר את הגוף קצת יותר: כל השאר ישחרר מעצמו. בהמשך חשוב במיוחד לא לכעוס ללא סיבה ולא לתת לרגש להפעיל אותנו בהחלטות שלנו השבוע. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? בני מזל אריה, טלה, גדי וסרטן.

הזויות המעצבנות של השבוע

הזוית המעצבנות של השבוע הן ללא ספק הצמידויות שבין מרקורי וונוס לכוכב אורנוס חסר השקט. מרקורי מסמל את התקשורת שלנו, ונוס את כל מה שקשור לרגשות וליחסים וכוכב אורנוס הוא זה שאחראי על ניתוקים, שינויים, מעברים פתאומיים וכל הבלתי צפוי. צמידות בין השלישייה הזו עלולה להכניס את כולנו בבת אחת למצבים לחוצים שיביאו לתגובות לא רצוניות ולא קלות.

השלישייה הזו עלולה לגרום אף לניתוקי קשרים בלתי צפויים, דרמות וסערות ביחסים ומעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל החלטה שהיא, אלמנט שכדאי וחשוב להיזהר ממנו במיוחד. מכיוון שהצמידויות האלה יתחילו למעשה לקראת אמצע השבוע ויגיעו לשיא בסופו, כדאי כבר עכשיו להחליט שהשבוע – לא רבים עם אף אחד, לא נכנסים לדווקא מכל סוג ונמנעים מפוזות. לעומת זאת, זה בהחלט הזמן לשתף אחרים במה שעובר עליכם ולא להיסחף אחר התגובות שלהם, אלא להחליט קודם כל מה אתם רוצים ומה מעניין אתכם, רק אחר כך כדאי לקבל החלטות לגבי דרכי הפעולה שלכם. כדאי גם להיזהר עכשיו בכבישים ובדרכים, לא לנסות לעקוף או לחתוך ובעיקר להיזהר מהפתאומי והבלתי צפוי, עד כמה שאפשר. למי כדאי להיזהר במיוחד? למזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, דלי ודגים.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן ועלול להביא לסערה בנושאי בית ומשפחה, וזוית הפעולה של השמש איתו עלולה להביא לריבים וסכסוכים. זהירות.

שור
לחצים מסוגים שונים עלולים להופיע עכשיו, בעיקר לקראת סוף השבוע. אל תתנו לאחרים או למצבים להלחיץ אתכם, אלא הקשיבו למה שבאמת קורה בפנים.

תאומים
התקשורת שלכם עלולה להיות מאוד אינטנסיבית וחסרת שקט השבוע. נסו להימנע ממאבקים מילוליים, מגישה צינית וממלים קשות או קרות: זה יחזור אליכם כבומרנג...

סרטן
יש לא מעט סערות בסביבה, כשכוכב מרס הסוער ממשיך לנוע במזל שלכם ושם את הדגש עכשיו על הצורך לשחרר לחצים באופן פיזי. נסו להימנע מתגובות קיצוניות.

אריה
בגדול, האופטימיות בפתח, אריות. מעברה של השמש שליטת המזל שלכם למזל טלה, מדגיש את כל מה שקשור עכשיו ליכולת שלכם להרחיב אופקים או לתכנן נסיעה קרובה.

בתולה
הדגש השבוע הוא על מערכות היחסים והקשרים הקרובים. ונוס ומרקורי שנמצאים ממול במזל דגים מדגישים את הצורך להשקיע בהם קצת יותר והצמידות עם מרקורי - דרמות קטנות.

מאזניים
זמן להיזהר מהחלטות פזיזות ולא לפעול מהבטן אלא בעיקר מהראש. צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם לאורנוס מביאה איתה צורך באיפוק ולא בכעסים מתפרצים.

עקרב
הלחצים יורדים בתחילת השבוע, כשהשמש יוצאת באופן סופי מזוית הפעולה עם פלוטו ואחריה גם כוכב מרס. בקרוב יגיעו לחצים חדשים ובינתיים – זמן להתארגן מחדש.

קשת
השמש במזל טלה מביאה איתה דגש חזק על הצד הרומנטי של החיים, עם הרבה ריגושים והתלהבות. עדיין דרושה מצדכם השקעה מחשבתית בנושאי בית ומשפחה.

גדי
השמש במזל טלה ממריצה אתכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו. זמן טוב להשקעה ביתית אמיתית בנושאי סדר ונקיון ובהחלטות לגבי מעבר דירה או שינוי אוירה.

דלי
זה עלול להיות שבוע סוער והפכפך, בעיקר מבחינה רגשית ותקשורתית. צמידות בין הכוכבים מרקורי וונוס במזל דגים עם אורנוס שליט המזל שלכם, עלולה להביא איתה מהפכים ודרמות. שמרו על הקרקע שמתחת לרגליים.

דגים
יש הרבה סערות בסביבה, כשגם ונוס וגם מרקורי נצמדים לאורנוס. אבל אם תנווטו נכון, בשכל ולא ברגש ובעיניים פקוחות - תוכלו אפילו להרויח נקודת מבט חדשה ומעניינת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully