וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייס מודה: תיקי המועמדים לנשיאות נפרצו

21.3.2008 / 20:47

לאחר שהתגלה כי כמה עובדי משרד החוץ האמריקאי חיטטו בנתוני הדרכון של אובמה, התברר כי גם תיקיהם של מקיין וקלינטון נפרצו

משרד החוץ האמריקאי הודה אתמול בערב (שישי) והתנצל על כך שכמה מעובדיו הצליחו לפרוץ למאגר נתוני הדרכונים ולהוציא מידע על שלושת המועמדים לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון וברק אובמה הדמוקרטים וג'ון מקיין הרפובליקני.

מוקדם יותר, פוטרו שני עובדים במחלקת המדינה האמריקאית פוטרו ואחד ננזף, לאחר שנתפסו מעיינים ללא רשות בתיקו האישי של הסנאטור אובמה. "אמרתי לאובמה שאני מצטערת ושהייתי מאוד מוטרדת אם מישהו היה מעיין בנתוני הדרכון שלי", אמרה רייס. הוא הוסיפה, כי תבדוק את העניין לעומק.

במשרד החוץ האמריקאי החלו בחקירת המקרים ולדברי גורמים רשמיים, העובדים שפרצו למאגר פעלו על דעת עצמם ולא מתוך עניין פוליטי זה או אחר.

בתוך כך, אובמה קיבל היום חיזוק נוסף למירוץ מול קלינטון כשהמושל של ניו מקסיקו ביל ריצ'רדסון ההיספני, הביע בו תמיכה. תמיכתו של רצ'רדסון, באובמה היא מכה נוספת לקלינטון שעלולה לאבד את היתרון שיש לה בקרב הבוחר ההיספני.

ריצרדסון בן ה-60 כיהן כשר האנרגיה ושגריר ארה"ב באו"ם בתקופת נשיאותו של ביל קלינטון. מוקדם יותר השבוע, רמז ריצרדסון כי הוא עתיד להביע תמיכה באובמה כשאמר: "כהיספני דברי אובמה נגעו לליבי כשהתייחס לדה הומאניזציה שעושים למהגרים בכלל ולהיספנים בפרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully