וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיעור באהבה

21.3.2008 / 3:01

ממשלת סינגפור מודאגת משיעור הילודה הנמוך במדינה והחלה ללמד סטודנטים להתחיל עם סטודנטיות ולנהל מערכות יחסים רומנטיות

סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בסינגפור זכו השנה לצרף לרשימת הקורסים שלהם קורס בלתי שגרתי בשם: "להבין יחסים: על אהבה ומיניות". במסגרת הקורס, שמועבר על ידי נציגי ממשלת סינגפור, לומדים הסטודנטים לפלרטט עם סטודנטיות ולנהל מערכות יחסים רומנטיות.

מטרת הקורס, שכולל בין השאר ניתוח שירי אהבה, סימולציות של פגישות רומנטיות והתנסות בצ'טים באינטרנט, היא לספק לסטודנטים "הבנה של יסודות היחסים האנושיים", בתקווה שזו תעודד אותם להתחתן ולהביא ילדים לעולם. את הקורס יזמו אנשי בית הספר הגבוה למדעים טכניים (פוליטכניון) נגי אן, ומעבירים אותו נציגי היחידה לפיתוח חברתי – גוף רשמי של ממשלת סינגפור, שקבע את תכנית הלימודים.

"על ידי לימוד הדינמיקה והמורכבות של מערכות יחסים, הסטודנטים יכולים ליישם אסטרטגיות וטכניקות שונות כדי לפתח מערכות יחסים ארוכות טווח", אמר דובר בית הספר הגבוה למדעים טכניים (פוליטכניון) נגי אן.

שיעור הילודה בעיר-מדינה שבדרום מזרח אסיה נחשב לנמוך במיוחד, וממשלת סינגפור מנסה זה מספר שנים להעלות אותו. עד כה היא עשתה זאת בעיקר באמצעות מתן תמריצים כלכליים לצעירים משכילים, אך לנוכח ההצלחה המוגבלת שלהם מחפשת הממשלה דרכים יצירתיות - כגון הקורס החדש - לעודד הבאת ילדים לעולם.

מוקדם עדיין לדעת אם הקורס הבלתי-שגרתי יעלה את שיעור הילודה בסינגפור, אך בינתיים הוא זוכה לפופולריות רבה. "המורה שלי אמרה שאם בחור מסתכל בעיניים שלי יותר מחמש שניות, יכול מאוד להיות שהוא נמשך אליי ושיש לי סיכוי איתו", סיפרה בהתלהבות הסטודנטית איזבל סיט (18) לעיתון מקומי. "אני חושב שלרוב האנשים שלוקחים את הקורס יהיה קל יותר למצוא חברה", ציין הסטודנט קמאל פראקאש שלומד בקורס. עם זאת, הוסיף פראקאש, "אני לא מחפש כרגע חברה. אני מעדיף להתרכז בלימודים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully