וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקצוע העתיק לא מכניס

20.3.2008 / 16:03

"הוטל לוקסור", בית הזונות הוותיק ביותר בהמבורג עומד להיסגר בגלל ירידה בהכנסות. האשמים: דיסקוטקים, אינטרנט וכרטיס אשראי

בית הזונות הוותיק ביותר בהמבורג, בלב רובע האורות האדומים המפורסם ביותר בגרמניה, עומד להיסגר בגלל ירידה בעסקים. "הגיע הזמן ללכת", אומרת בעלת המקום, ולטרוד מהרר. "העסקים אינם כפי שהיו. בעבר עבדו כאן עשר בחורות. היום יש רק ארבע". מהרר בת ה-59 מנהלת את בית הזונות "הוטל לוקסור" ב-22 שנים האחרונות.

מהרר מספרת שאופי חיי הלילה בעיר משתנה. "במקום כל אחד מבתי העסק שנסגר כאן באזור, נפתח דיסקוטק", היא מספרת. עם פריחת המועדונים הגיעו לאזור גם מצלמות אבטחה והתגברה השמירה המשטרתית, מה שמרתיע את הלקוחות של בתי הזונות.

"הוטל לוקסור" נפתח ב-1948 על ידי גיסה של ולטרוד מהרר, והוא בית הזונות היחיד בהמבורג המנוהל כעסק משפחתי. בבעלות בנה של המדאם נמצא באותו בניין בר ומועדון חשפנות.

מוכר אפילו בתל אביב

בית הזונות היה ידוע בעולם כולו בשנות השישים, בהם הגיעו לעיר הנמל הגדולה תיירים רבים. הוא היה פופולרי במיוחד בקרב תיירים יפנים, אבל גם הבריטים והאירים חיבבו אותו מאוד. אחת הזונות אפילו סיפרה שבעת שביקרה בתל אביב לפני שנים, סיפרו לה המקומיים שהם מכירים את המבורג בזכות "הוטל לוקסור". המוסד המפורסם לא התעדכן עם השנים ושמר על אופי ומראה צנוע. החדרים משדרים נוחות ולא זימה ואין בו נאונים ותמונות פורנוגרפיות.

עוד סיבות לצמצום העסקים, לדברי מהרר, הן האינטרנט וריבוי השימוש בכרטיסי אשראי. הבחורות מעדיפות תשלום במזומן, היא מעירה. הזנות היא עיסוק חוקי בגרמניה, בה עובדות כחצי מיליון זונות. בשנים האחרונות, כמו בכל העולם, גם בגרמניה נתונה הזנות לשליטה של סוחרי נשים, המביאים אותן בעיקר ממזרח אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully