וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופטי המחוזי סיירו בזירת הרצח של תאיר

נתיב נחמני

20.3.2008 / 15:41

הרכב שופטי הפשעים החמורים של בית המשפט המחוזי בנצרת החליטו שלא להסתפק בראיות המוצגות ויצאו לבחון את הזירה בעצמם

הרכב השופטים במשפטו של רומן זדורוב, הנאשם ברצח הילדה תאיר ראדה, הגיע היום לבית הספר "נופי גולן" בקצרין בו למדה כדי לראות את זירת הרצח בעצמם. לאחר דיון במשפטו של זדורוב שנערך היום בבית המשפט המחוזי בנצרת, במהלכו שמע הרכב השופטים את עדותו של אחד מחוקריו של זדורוב, יצאו השופטים חיים גלפז ואסתר הלמן, ואב בית הדין השופט יצחק כהן, לשטח כדי ללמוד את הזירה. יציאת שופטים למקום נקרא "נוהל ביקור במקום", והוא מבוצע כאשר שופט מחליט שלא די לו בחומר הראיות שהוגש כדי להבין את הזירה.

מאז כתב האישום שהוגש נגד זדורוב עברו כ-15 חודשים ומשפטו רצוף בעדויות סותרות. בדיון הקודם שנערך בעניינו החליטו השופטים כי נוכח הסתירות והקושי הראייתי, יגיעו בתום הדיון שנערך היום לראות את הזירה בעצמם. סיור השופטים נמשך כשעה, במהלכו ניסו לשחזר בעצמם את דרכה האחרונה של תאיר. בנוסף, ראו השופטים את המקום בו עבד זדורוב וניסו להצליב את המידע הראייתי שהוגש בפניהם לתנאי השטח.

לפני כחודש הוצגו ראיות חדשות הקושרות לכאורה את זדורוב לרצח. הראיות היו שרידי עקבות נעליו של זדורוב על מכנסיה של תאיר. הנעלים הן מדגם יחסית נדיר, והסבירות שאדם אחר בעל מידת נעליים זהה לזו של זדורוב היה באותו הזמן בזירת הרצח היא קלושה מאוד, כך עולה מעדותו קצין הזיהוי הפלילי במשפט. מיקום המצאות עקבות הנעליים תואם את השחזור שערך זדורוב לאחר מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully