וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל ומוניקה חגגו כשהילרי בחדר הסמוך

טלי גולדשטין

20.3.2008 / 14:04

כך עולה מפרסום המסמכים האישיים של קלינטון מהזמן בו היתה הגברת הראשונה. הפרטים העסיסיים בוודאי ישמשו כנשק לאובמה

ביל קלינטון, נשיא ארצות הברית לשעבר, ערך שמונה מפגשי מין חשאיים עם מוניקה לווינסקי וכל אותו זמן אשתו הילרי היתה תחת אותה קורת גג. כך חושפים המסמכים הפרטיים של הסנטורית. לפי דיווח ה"דיילי ניוז", בין אותם מפגשים נכלל המפגש הידוע לשמצה בין הנשיא לשעבר לעוזרתו במשרד האישי ב-28 בפברואר – המפגש במהלכו הותיר קלינטון את ה-DNA שלו על שמלתה הכחולה של לווינסקי. הילרי היתה באותו זמן בבית הלבן.

על פי דרישת אנשי הקמפיין של ברק אובמה, הארכיון הלאומי בוושינגטון הודיע אתמול (רביעי) כי יפרסם את תיעוד לוח הזמנים של הילרי קלינטון בעת היותה הגברת הראשונה. המסמכים כוללים 11 אלף עמודים של פעילויותיה של קלינטון במשך 2,900 ימים בערך. הם מתעדים בסדר כרונולוגי את פגישותיה, נסיעותיה, נאומיה ופעילויותיה החברתיות.

לוח הזמנים של הילרי לאותו יום מסוים בפברואר מראה כי לגברת הראשונה דאז היו מספר פגישות באגף המערבי של הבית הלבן ואחר כך ביקרה בתאטרון. למעט פעילויות אלו, היתה הילרי בבית.

בעוד ברור הדבר כי הילרי לא היתה המודעת לרומן שניהל בעלה, לוח הזמנים היומי שלה מרמז על כך כי הנשיא לשעבר לא חשש כלל מהאפשרות כי אשתו תפתיע אותו באמצע אחד המפגשים. זאת למרות שרק פעמיים מתוך עשר בהן נפגש קלינטון עם לווינסקי לא היתה הילרי בכלל בוושינגטון. "זהו בית גדול", אמר סולומון ווייזנברג, סגן התובע דאז קנת סטאר שחקר את קלינטון לגבי הפרשה. "זוהי אחת מהבעיות בהן אפשר להיתקל כשעובדים מהבית" הוסיף.

אחד המפגשים שהתקיים כשהילרי לא היתה בוושינגטון היה במהלך נסיעתה ליוון ולאירלנד במרץ 1996. עם זאת, ממסמכי קלינטון עולה כי באופן כללי, העדיף בעלה לערוך שיחות מין בטלפון עם לווינסקי דווקא כשאשתו היתה רחוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully