וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב נהרג בהתהפכות ג'יפ המשפחה ליד יטבתה

אביטל שוסהיים

20.3.2008 / 8:30

ככל הנראה, האב נרדם ואיבד שליטה על הרכב. האם, הבת ושני הבנים שהיו בדרכם לטיול בשארם א-שייח' נפצעו באורח קל עד בינוני

אדם בן 40 נהרג בהתהפכות ג'יפ הבוקר (חמישי) בכביש הערבה, דרומית ליטבתה. ההרוג הוא אב משפחה מאזור טייבה, שהיתה בדרכה לטיול משפחות בשארם א-שייח'. רכבו של אחיו של האב נסע מאחורי הג'יפ. אם המשפחה ובתה נפצעו באורח קל עד בינוני, ושני הבנים נפצעו באורח קל. צוותי מגן דוד אדום פינו את הפצועים לבית החולים "יוספטל" באילת.

מחקירה ראשונית של משטרת התנועה של אילת עלה, כי הנהג נרדם תוך כדי נסיעה, איבד שליטה בפנייה חדה ימינה וגרם להתהפכות הרכב.

חמישה בני אדם נהרגו בתאונות דרכים השבוע. סמוך למושב בר גיורא, ליד ירושלים, נפגע נהג רכב פרטי בן 33. רכבו של הנהג התנגש חזיתית במשאית. הוא פונה במצב אנוש על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים, ולאחר מספר שעות נקבע מותו בבית החולים.

קודם לכן, נהרג רוכב אופנוע בתאונה בנתיבי איילון, סמוך לצומת גלילות, לאחר שהתנגש בקיר הפרדה. מבדיקה ראשונית של בוחני התנועה עלה, כי מסיבה שאינה ברורה הוא איבד שליטה על האופנוע והתנגש בקיר. צוות "מגן דוד אדום", שהגיע למקום קבע את מותו.

בלילה שבין שבת ליום ראשון נהרגו שני בני אדם נהרגו בשתי תאונות. ברחוב מנחם בגין בכפר סבא נהרג צעיר לאחר שאיבד שליטה על רכבו, עלה על המדרכה והתנגש בעץ. בבאר שבע נהרג נהג מכונית פרטית לאחר שרכבו התנגש בעמוד בצד הדרך, סמוך לצומת הקאנטרי בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully