וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 שנים לאב שאנס את ילדיו ואת חברו לתא

נתיב נחמני

19.3.2008 / 17:21

תושב הצפון בן ה-58 הורשע כי תקף מינית את 13 ילדיו, ואף איים על אשתו. בית המשפט: "הוא הפך את ביתם לגיהנום"

22 שנות מאסר בפועל נגזרו היום (רביעי) על תושב הצפון בן 58, אב ל-13 ילדים שהורשע בביצוע סדרה של מעשים מגונים ומעשי סדום בילדיו, אישתו ואדם זר איתו ישב בתא המעצר. במשפט נקבע כי האיש, שכפר בכל ההאשמות נגדו וניהל משפט ארוך, הוא עברין סדרתי ובעל מסוכנות גבוהה לציבור.

בנוסף לסדרת מעשים מעוררי חלחלה שביצע בילדיו במשך שנים, נהג האב להזמין את חבריו לביתו ולאפשר גם להם לבצע את זממם כחבורה באחד מילדיו. הוא גם הורשע באיומים ובניסיון לתקיפה כלפי אישתו- דבר שהביא בסופו של דבר למעצרו. אך נראה כי אף מעצרו לא הביא לשליטה ביצר המיני המוגבר של האיש. בעת ששהה בתא מעצרו בטבריה יחד עם עצור מהשטחים, ביצע בו הנאשם מעשים מגונים ואף איים עליו פן יעיד נגדו.

בעברו של האב עשרות עבירות בתחום הסמים, האלימות, בתחום המין וכן עבירות של התעללות בקטין ונטישת קטין. "אנו מתקשים למצוא נקודות זכות לטובת הנאשם", כתבו הרכב שופטי המחוזי בראשותו של השופט מנחם בן דוד.

"הנאשם הפך כמה מילדיו לקורבנות יצריו השפלים. הוא חילל את גופם ואת נפשם של ילדיו ובגד בחובתו היסודית לגונן עליהם ולשמור עליהם מכל רע. בשל מעשיו הפך את ביתם של ילדיו ממבצרם לגיהנום", הוסיפו השופטים. עוד עולה מגזר הדין כי במהלך המשפט האב חייב את אשתו וילדיו להתייצב על דוכן העדים ולהעיד שקר. חלקם, הוכרזו כעדים עויינים, ולדברי השופטים הם התפתלו על הדוכן בין חובתם להעיד אמת לבין נאמנותם לאביהם או פחדם ממנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully