וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנטים בחיפה לליברמן: "גזען פשיסט"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.3.2008 / 14:47

כחמישים סטודנטים מארגוני השמאל באוניברסיטת חיפה קיבלו את פניו של הח"כ שהגיע לשאת הרצאה בקריאות 'טרנספר לגזענים'

כחמישים סטודנטים באוניברסיטת חיפה קיבלו בקריאות "גזען פשיסט" את יושב ראש מפלגת "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, המבקר באוניברסיטה לצורך הרצאה בנושא המציאות במזרח התיכון לאחד הקורסים בחוג למדעי המדינה. הסטודנטים המוחים נכנסו לאולם שבו ליברמן נשא את הרצאתו וקראו קריאות גנאי. סטודנטים מסרו לוואלה! חדשות כי במקום אירעו מספר היתקלויות אלימות בין המוחים לבין פעילי אגודת הסטודנטים.

אחד הסטודנטים הנמצאים במקום, בשארה עבוד, סיפר לוואלה! חדשות כי הם עמדו בכניסה לבניין שבו הוא מרצה ומקבלים את פניו. "אנו מביעים מחאה נגד הביקור של ח"כ ליברמן לאור הצהרותיו הגזעניות האחרונות. אנו נושאים את סיסמאות 'טרנספר לגזענים', 'הפשיזם לא יעבור', 'די לרצח ילדים', 'יהודים וערבים נגד גזענים', 'לא לליברמן'".

בתגובה שרו סטודנטים יהודים מאגודת הסטודנטים את המנון התקווה וקראו "אל אל ישראל". ליברמן עצמו לא הגיב לקריאות, אבל ציין בתחילת דבריו לסטודנטים כי "אם הערבים רוצים זכויות הם חייבים לקיים את חובותיהם למדינה".

ח"כ ליברמן ידוע בהתקפותיו על הציבור הערבי בישראל. לאחר הפיגוע בישיבת "מרכז הרב" בירושלים אמר כי הוא אינו מופתע מכך שהמחבל מחזיק בתעודת זהות כחולה. "אי אפשר לנתק את הפיגוע מההסתה של חברי הכנסת הערבים, שנשמעת יום יום בכנסת. הם לא רק גיס חמישי, אלא נציגים רשמיים של ארגוני טרור בכנסת". לפני כחודשיים האשים ליברמן את חברי הכנסת מוחמד ברכה (חד"ש) ואחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) בכך שהם מסוכנים יותר מחסן נסראללה וחאלד משעל.

בהכנת הידיעה השתתף ספי קרופסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully