וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים בשדרות: מתנות לאביונים חולקו בעיר

יהושע בריינר

19.3.2008 / 18:37

200 אלף שקל חולקו למשפחות נזקקות בשדרות על ידי מתנדבים. "המדינה שכחה אותנו, אנו מתקיימים בזכות נדבנים טובי לב"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ענת ברק)

לכבוד חג הפורים, קצת שמח לתושבי שדרות: 200 אלף שקלים חולקו היום (רביעי) למשפחות נזקקות על ידי עמותת "בית אחד". רכז סניף דרום של העמותה פיני רבינוביץ' סייר הבוקר ברחבי העיר, החל ממפעל "עוף קור" שנפגע לפני כשבועיים מנפילת קסאם ועד לבעלי המכולות, וחילק המחאות למשפחות נזקקות. כמו כן דאגו בעמותה לסגירת חובות של המשפחות במכולות השונות בעיר, וסייעו לתושבים שנפצעו מירי הרקטות.

"אחד מיסודות החג הוא מתנות לאביונים", אומר רבינוביץ'. "החלטנו לעשות קצת שמח לתושבים המקומיים, שיידעו שיש אנשים שלא שוכחים אותם". אלישבע תורג'מן, שביתה נפגע מנפילת קסאם לאחרונה, קיבלה במכולת שברשותה את התרומות בזרועות פתוחות. "מאז הנפילה המשפחה שלי בקושי מתפקדת", סיפרה תורג'מן. "הילד כבר לא הולך לבית ספר והילדה הפסיקה לעבוד. כל מה שנותר לנו זה המכולת שלנו, והתרומות שהגיעו היום מאוד מחממות את הלב".

"לצערי, המדינה שכחה אותנו", אומר מאיר כהן, מנהל במפעל "עוף קור" שנפגע מירי הרקטות במספר מקרים. "רק בזכות נדבנים טובי לב המשפחות ממשיכות להתקיים. התפקוד של העובדים במפעל ירד משמעותית, ואני שמח שלפחות בחג הזה יהיה לעובדים אוכל לשים על השולחן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully