וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה ניוון שרירים זכה להשתתף בלידת בנו

קובי מנדל

19.3.2008 / 13:29

מצבו של גילעד אהרוני החמיר בשבוע האחרון והוא אושפז בביה"ח. כשהוא מרותק למיטה, שכב לצד אשתו פזית בעת לידת בנו - שי

גילעד אהרוני, צעיר הסובל מניוון שרירים (ALS) ומרותק בשל כך למיטה, זכה להתלוות לאשתו ולהשתתף בלידת בנו. אהרוני, בן 31 מעכו, שוטר במשטרת ישראל, התבשר לפני שנתיים כי חלה במחלה הקשה. מאז, הלך מצבו והתדרדר.

בסוף בשבוע האחרון החמיר מצבו של גילעד עוד יותר, והוא הובהל לבית החולים נהריה ואושפז במחלקה לטיפול נמרץ. "כל רצונו של גילעד היה להיות נוכח בהליך הלידה ולראות את בנו", מספרת פזית, האם הטרייה. שלשום היא הגיעה לבית החולים, ועברה תהליך לזירוז הלידה. על מנת להגשים את משאלתו של גילעד, הכשיר צוות בית החולים בנהריה ומנהל האגף לבריאות האישה פרופ' יעקב בורנשטיין חדר לידה מיוחד, בו שכבו השניים זה לצד זה, מיטת יולדת לצד מיטת חולים. כמו כן הועמד לרשות הצוות רופא נוסף לסיוע בעת הצורך.

בשעות הצהריים התגברו הצירים ופזית ילדה את שי, במשקל 3.165 ק"ג. רגע מרגש נרשם כאשר הבן הוצמד לאביו. לבני הזוג אהרוני מחכה בבית בן, אורי בן השנה, שזכה לאח קטן.

"הבשורה על גילוי המחלה הגיעה ארבעה חודשים אחרי שנישאנו", מספרת אשתו פזית, בת 23. "גילעד קם בבוקר והתלונן על חולשה בצוואר. בהמשך, הדיבור שלו נחלש והלכנו לרופא. כעבור מספר שבועות הגיעו התוצאות והבדיקות הצביעו על כך שגילעד סובל מניוון שרירים. מאז, המצב רק הלך והחמיר. גילעד סבל מירידה במשקל ומחולשה כללית בכל שרירי הגוף". גילעד שירת בצה"ל כחובש קרבי, ועם שחרורו התגייס לשורות המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully