וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 54 הורשע במעשים מגונים ב-3 אחייניותיו

נתיב נחמני

19.3.2008 / 10:32

שמונה שנות מאסר נגזרו על תושב אשקלון בן 54 שנהג לתקוף את שלוש אחיינותיו, בנות 9, 10 ו-12, בעת שהשגיח עליהן

שמונה שנות מאסר בפועל נגזרו היום (רביעי) על תושב אשקלון בן 54, שהורשע בביצוע מעשה סדום בשלוש אחייניותיו. מגזר הדין שהוגש בבית משפט המחוזי בתל אביב עולה, כי המעשים בוצעו לאורך תקופה בת ארבע שנים החל מ-2002, מאז שהיו הילדות בנות 9, 10 ו-12. הנאשם נהג לתקוף את הבנות הישנות בשעה שהשגיח עליהן, בנוכחות אחיותיהן וילדים נוספים.

"שלוש המתלוננות היו ילדות רכות בשנים, שנעשו קורבן למעשי התעללות מיניים הזויים ומעוררי שאט נפש, שביצע בהן דודן האהוב, במהלך מפגשים משפחתיים ובשבתות וחגים", כתבו השופטים בגזר הדין. "הנאשם ניצל את תמימותן ואת חוסר האונים שלהם ואת מעמדו וסמכותו בקרב המשפחה כולה כדוד אהוב ותומך, ועשה בהן שימוש ככלי נוח ונגיש לסיפוק צרכיו המיניים החולניים". ההתעללות גרמה לנזק מתמשך לאחיות: שלושתן סובלות כיום מחרדה ופחד מחושך, האחות הגדולה מקבלת טיפול פסיכולוגי ומאשימה את עצמה על המעשים שביצע הדוד באחיותיה.

הנאשם לא הביע כל חרטה על מעשיו במהלך הכרעת הדין, ולא לקח אחריות על ביצועם. "הסיכוי האפשרי שמי מן הילדים או המבוגרים יתעורר ויראה אותו בשעת מעשה לא עצר בעדו מלבצע את זממו שוב ושוב", כתבו השופטים. "בכך ללא ספק יש כדי להעיד על עוצמת הדחף החולני וחוסר יכולתו של הנאשם לשלוט בו ולרסן את עצמו", סיכמו וגזרו על הנאשם בנוסף לעונש המאסר, שנתיים מאסר על תנאי, ותשלום פיצויים על סך עשרת אלפים שקלים לכל אחת מהמתלוננות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully